کد خبر: 1050798
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
دومین نشست مدیران منتخب روابط عمومی شرکت های عضو اتاق بازرگانی اصفهان برگزارشد؛
احسان شهیر، گفت: ایجاد هم افزایی میان روابط عمومی هاو بنگاه های عضو اتاق به منظورهمکاریهای ای بنگاه های عضو اتاق به منظورهمکاریهای مشترک، اطلاع از ظرفیت های یکدیگروپتانسیل‌های‌موجود وبهبود چرخه اقتصاد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در دومین نشست صمیمانه مدیران منتخب روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان مهدی شایسته فرد، مدیرحوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هم افزایی میان روابط عمومی های بنگاه های عضو اتاق به منظورهمکاریهای مشترک، اطلاع از ظرفیت های یکدیگروپتانسیل‌های‌موجود درپارلمان بخش خصوصی اصفهان به منظور رونق هر چه بیشتر کسب و کارها و درنتیجه بهبود چرخه اقتصاد استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه نخست این نشست نتایج خوبی حاصل شد، از برگزاری این نشست به صورت دوره ای در بنگاه های عضو اتاق خبر داد.

در ادامه احسان شهیر، مدیر مرکز توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه مدیریت چرخه اقتصاد شعار این مرکز است، افزود: در این مرکز ضمن شناسایی نقاط قابل بهبود موثر در اقتصاد استان، با طراحی و اجرای ساز و کارهای مختلف به بهبود وضعیت کسب و کارها کمک خواهیم کرد.

وی ضمن تشریح خدمات ارایه شده در این مرکز، شبکه سازی، ترویج دهی، شتاب دهی و توانمندسازی را از فعالیت های این مرکز نام برد.

در ادامه این نشست مدیران روابط عمومی شرکت های مدعو به معرفی بنگاه های خود پرداختند.

همچنین کمک اتاق بازرگانی به ارتقاء سواد فناورانه بنگاه ها برای استفاده از ابزارهای فن آوری ، پوشش اخبار و دستاوردهای مهم شرکت های عضو و تشکیل کارگروه بازاریابی و روابط عمومی ازپیشنهادات ارایه شده در این نشست بود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر