کد خبر: 1050571
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ادامه طرح ممنوعیت سفر به تمام استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی تا روز دوشنبه خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفر‌های بین استانی در تمامی گروه‌های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی کماکان به این شهر‌ها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که کنترل و ثبت تخلفات تردد‌های غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در شهر‌ها و جاده‌ها و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد تصریح کرد: بررسی وضعیت ترافیک جاده‌ای در روز اول اجرای طرح بیانگرکاهش میزان سفر و تردد‌ها و نشان از همکاری هموطنان عزیز در اجرای این طرح و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد:انشاءالله در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام کرده و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا کرده باشیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار