کد خبر: 1050448
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که ۱۰ خودرو را با چاقو و قمه تخریب کرده بود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اعلام خبر بازداشت فردی که ۱۰ خودرو را تخریب کرده بود اعلام کرد: برخورد قانونی و قاطع با افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت‌آمیز امنیت جامعه و مردم را خدشه‌دار کنند به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: بامداد چند روز پیش اهالی یکی از مناطق اطراف میدان ساحل (حوالی دریاچه خیلج‌فارس) با صدایی شبیه تیراندازی از خواب بیدار شده و فردی را دیدند که با چاقو و قمه در حال تخریب خودرو‌های پارک‌شده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تخریب ۱۰ دستگاه خودرو از محل متواری شد از انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای شناسایی و در نهایت دستگیری توسط مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ خبر داد.

گفتنی است متهم که حدوداً ۲۰ ساله است و آثار ضربات چاقو در پشت گردنش به چشم می‌خورد در مورد اقدام خود به خبرنگاران می‌گوید: آن شب عصبی بودم و حواسم نبود، از محله‌مان در منطقه شهرک غرب به میدان ساحل رفتم و پس از جر و بحث و دعوا با نامزدم، به محل زندگی آن‌ها رفته و اقدام به تخریب خودرو‌ها کردم.

متهم دستگیر شده که صاحب یک نمایشگاه خودرو در شمال غرب است ادامه داده و می‌گوید: ماهانه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون درآمد دارم و به هیچ‌وجه مشکل مالی ندارم، آن شب نیز کنترلم را از دست دادم و وقتی به خود آمدم، پشیمان شدم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار