کد خبر: 1050428
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
ورزشگاه المحرق در حالی برای میزبانی بازی ایران و هنگ‌کنگ انتخاب شده که از نظر ظاهری کاملا فرسوده است و تکنولوژی‌های معمولی را هم در اختیار ندارد.
 در شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی در گروه C به میزبانی بحرین، تیم ملی ایران و هنگ کنگ فردا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی و ۱۹ به وقت تهران به میدان می‌روند. این دیدار در ورزشگاه خانگی تیم المحرق برگزار می‌شود که ورزشگاهی قدیمی و فاقد تکنولوژی‌های روز دنیاست.

ورزشگاه المحرق یا شیخ علی بن محمد، سومین ورزشگاه معرفی شده از سوی بحرین به AFC است که در سال ۲۰۱۲ مورد بازسازی قرار گرفته و در جزیره‌ای جدا از کشور بحرین قرار دارد. این ورزشگاه ۱۰ هزار نفری همانطور که از نامش مشخص است، محل بازی‌های تیم المحرق بحرین است.

به طور قطع ورزشگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای در قیاس با این ورزشگاه در ایران وجود داشت، اما AFC تصمیم به میزبانی بحرین گرفت. حداقل کادر فنی تیم ملی باید امیدوار باشند که چمن ورزشگاه در شرایط مساعدی باشد.

نکته جالب توجه این است که بحرین در همین روز با کامبوج دیدار خواهد کرد و مسئولان برگزاری مسابقات، ورزشگاه ملی بحرین را برای این مسابقه تدارک دیده‌اند که بسیار بهتر از این ورزشگاه است و از طرفی مسابقه این دو تیم ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی و در زمان خنکی هوا برگزار می‌شود.

در ادامه مسابقات هم هیچ تیمی جز بحرین در ورزشگاه ملی این کشور به میدان نخواهد رفت و سایر تیم‌ها فقط هنگام رویارویی با بحرین در این ورزشگاه بازی خواهند کرد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار