کد خبر: 1050412
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان؛
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: بنده همیشه گفته ام و مجدد تکرار می کنم که شهرداری مشهد اقداماتی انجام داده که بسیار جلوتر از سایر شهرداری ها است.

سورنا ستاری در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری کاشمر که به صورت ویدئو کنفرانش در محل کارخانه نوآوری مشهد با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد، آیدا مهربان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد،

در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که بار دیگر در کارخانه نوآوری حضور دارم. بنده همیشه گفته ام و مجدد تکرار می کنم که شهرداری مشهد اقداماتی انجام داده که بسیار جلوتر از سایر شهرداری ها است.

وی افزود:مهمتر اینکه خود شهرداری تلاش کند نوآوری را وارد زندگی شهروندان کند. این اقدام واقعا قابل تقدیری است و از آقای کلائی بابت داشتن چنین دیدگاه پیشرفته ای تشکر می کنم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان بیان کرد:این موضوعات مسئولیت مارا سنگین تر می کند زیرا نیاز است از شرکت های مستقر در مشهد برای توسعه کارها و سایر شهرستان ها از جمله گناباد، تربت و کاشمر حمایت های لازم صورت بگیرد.

ستاری خاطرنشان کرد:اگر در کارخانه نوآوری مشهد قدم بزنید، ایده ها و استارت آپ هایی که در شهر مشهد شکل گرفته را مشاهده می کنید که چه سرویس هایی را به شهروندان ارائه می دهند تا زندگی آنان راحت تر شود و می توانند با صادرات خدمات خود آن را در دیگر شهرها پیاده سازی کنند.

وی در خصوص اقدامات خود در زمینه توسعه مراکز نوآوری در شهرستان ها اضافه کرد: ما به ایجاد زیرساخت ها کمک می کنیم و شرکت ها برای توسعه می توانند از صندوق استان استفاده کنند البته بهترین راه برای توسعه شرکت ها، سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: کارخانه نوآوری مشهد نسبت به بازدید گذشته من توسعه بسیار زیادی پیدا کرده است و در حال حاضر حدود 250 نفر در این شرکت مستقر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار