کد خبر: 1050100
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
سرهنگ ولیپور گودرزی خبر داد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر و کشف بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام شدند که پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس مشاهده کردند محل اختفای کالای قاچاق، یک باب انبار بوده و در سوله شماره B مقادیری لوازم خانگی با برند بوش موجود است.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص شد که بعضاً سریال‌های بر روی دستگاه‌ها با سریال بر روی کارتن آن مغایرت دارد و کالا‌ها در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نشده‌اند و مشمول تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالا‌ها شامل ۵۱۹ دستگاه انواع یخچال فریزر، لباسشویی، ظرف‌شویی و جاروبرقی با مارک بوش بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک محل را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار