کد خبر: 1050087
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مرحله پایانی دهمین جشنواره سراسری حدیث آجا، باشکوه هرچه تمام در بسترفضای مجازی و سامانه پرسال برگزار گردید.
سرهنگ مهدی میدانی، رییس اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تشریح این رویداد بزرگ فرهنگی افزود:
با هدف گسترش فرهنگ نهج البلاغه در بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های محترم ارتش، دهمین دوره جشنواره سراسری حدیث آجا با محوریت خطبه‌های نهج البلاغه و در قالب کتاب زمزم حکمت، درسه مرحله مقدماتی، ادارات و سراسری اجا وبا حضور علاقمندان فرهنگ اصیل قرآن عترت در بستر فضای مجازی انجام شد.
رییس اداره قرآن عترت و نماز ارتش، ضمن اشاره به کیفیت برپایی این هماوردقرانی خاطرنشان کرد:
در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، بالغ بر
بیست ویک هزار نفر از نیرو‌های ولایی ارتش و خانواده‌های محترم ایشان با رشد ۳۰۰ درصدی، ضمن ثبت نام در مرحله مقدماتی، و البته در بستر فضای مجازی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان، تعداد۱۷۶نفر از منتخبین، ضمن راهیابی به مرحله نهایی اجا، به عنوان متسابقین نهایی این دوره از مسابقات شناخته شدند که الحمدالله رقابت تنگاتنگی در مرحله پایانی این دوره از مسابقات، به میزبانی نیروی پدافندهوایی ارتش ودر سامانه پرسال، بین ایشان انجام گرفت که انشالله درنظر است در مردادماه سال جاری و درهفته نهج البلاغه از برندگان نهایی این دوره از مسابقات تقدیر به عمل آید.
سرهنگ میدانی در پایان به مقاطع ۷گانه متسابقین اشاره کرد و تصریح نمود:این دوره از جشنواره حدیث، در۷مقطع خواهران شاغل، فرزندان دختر، فرزندان پسر، همسران، دانشجویان شاغل، کارکنان پایور و کارکنان وظیفه برگزار گردید. وانشالله قصد داریم درسال آینده، جشنواره حدیث را به طور ویژه برای فرزندان زیر ۱۵ سال برگزار نماییم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار