کد خبر: 1050074
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
خوزستان در حالی که برخی از اعضای تیم کشتی آلیش خوزستان به نوعی عنوان کرده بودند که هیات استان تلاشی برای اعزام تیم به رقابت‌های کشوری نداشت، رییس هیات کشتی خوزستان می‌گوید قضیه برخلاف آن چیزی است که ورزشکار این رشته در فضای مجازی و سرپرست تیم، عنوان کرده‌اند.
احمد عبدالخانی در گفتگو با ایسنا، در واکنش به مصاحبه سرپرست تیم کشتی آلیش خوزستان که عنوان کرده بود، به دلیل این که پول برای اعزام تیم به رقابت‌های کشوری از سوی هیات تامین نشد، تیم نیز به مسابقات اعزام نشد، اظهارکرد: تمام آن چه آقای رحیمی (رییس هیات کشتی باغملک) به عنوان سرپرست تیم عنوان کرده بود، برخلاف آن چه است که بین من و او جهت اعزام تیم، اتفاق افتاد و او تمام حقایق را نگفت. ضمن این که با اصرار خود آقای رحیمی او را به عنوان سرپرست انتخاب کردم.

وی بیان کرد: بنده در مدت زمان کوتاهی که به عنوان رییس هیات کشتی خوزستان انتخاب شده ام، در قبال هیچ اعزامی کوتاهی نداشته ام و همان طور که می‌دانید، کشتی رشته‌ای پُر اعزام است و ما نیز بر مسئولیت خود نسبت به جامعه کشتی خوزستان واقف هستیم و به همین دلیل تمام اعزام‌ها به صورت تمام و کمال انجام شده اند.

رییس هیات کشتی خوزستان با گله مندی از سرپرست تیم، گفت: من تاکنون برای تمام اعزام‌ها هزینه کرده ام آیا پرداخت ۲ تا ۳ میلیون تومان به اعضای تیم برای اعزام به سرخس، هزینه زیادی بود که بنده از عهده آن بر نیایم؟ آقای رحیمی متاسفانه موضوع اعزام نشدن تیم را به درستی عنوان نکرد و قضیه به صورتی گفته شد که کوتاهی از جانب هیات بود، در حالی که او در صحبت هایش پیش از اعزام تناقض داشت.

وی عنوان کرد: شرایط برای اعزام تیم فراهم شد و حتی آقای رحیمی به من گفت که کمک هزینه‌ای در ازای نفرات اعزامی که در مجموع پنج نفر بودند، در اختیار او قرار دهم تا با خودروی شخصی به مسابقات بروند و حتی گفت که بخش دیگری از هزینه را از طریق شورای شهر باغملک تامین می‌کند. من نیز پذیرفتم، ولی بعد رحیمی یک روز مانده به شروع مسابقات عنوان کرد که خودروی او خراب شده است و بعد هم هر چه با او تماس گرفتم تا حتی خودروی خود را به او بدهم تا به سرخس بروند، جواب من را نداد، هر چند که واقعا دیگر برای اعزام دیر شده بود. حتی آقای رحیمی بعد در پیامی به من گفت "حاجی سلام، به حضرت عباس تا دقیقه ۹۰ آماده حرکت بودیم که فقط راننده برود و لِنت ماشین را عوض کند و بیاید که حرکت کنیم که منصرف شد و دست ما را در حنا گذاشت و الان با این اوضاع راننده و بی ماشین، رفتن ما کنسل شد. حالا خودتان هر تصمیمی گرفتید". من نمی‌دانم حالا چرا آقای رحیمی می‌گوید هیات پول نداد، در حالی که قرار ما بر اعزام بود و خود او دائما در گفتگو‌هایی که داشتیم، حرف هایش را تغییر می‌داد که شاید باید به همین قدر از گفته‌ها بسنده کنم.

عبدالخانی تاکید کرد: من از هیچ تلاشی برای کشتی خوزستان دریغ نخواهم کرد و هر آن چه در حیطه اختیارات بنده باشد را با همفکری اعضای هیات و پیشکسوتان این رشته به خوبی انجام خواهم داد تا کشتی خوزستان شاهد روز‌های بهتری باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار