کد خبر: 1050066
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
قالیباف در پاسخ به تذکر دنیامالی:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به صورت جدی تذکرات و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می‌دهند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس گفت: همه نمایندگان مجلس قسم خورده‌اند که در انجام وظایف خود تقوا و امانت را رعایت کنند.

وی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب چند روز قبل مواردی را تحت عنوان آسیب‌های مجلس مشخص فرمودند که سوءاستفاده از ابزارهای قانونی چون سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص جزو این موارد بود و تاکید فرمودند: «نمایندگان مجلس باید از این ابزارهای قانونی مطابق با قانون استفاده کنند.»

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هشدار دادند در استفاده از تریبون‌ها، بی احتیاطی نکنند و به مسائل اجرایی ورود نداشته باشند.

دنیامالی تاکید کرد: با توجه به اینکه ایشان توصیه‌های مفید و ارزشمندی را خطاب به نمایندگان مجلس فرمودند، لازم است روی منویات ایشان زمان بیشتری بگذاریم تا بتوانیم برای سه سال آینده تاکیدات ایشان را به خوبی دنبال کنیم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: بنده روز گذشته هم در نطق خود گفتم حتماً نمایندگان تذکرات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند و حتماً فرمایشات ایشان به صورت جدی مورد توجه ماست و این مسائل را دنبال خواهیم کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
سلام:مجلس اگر براستی انقلابی و عصاره فضائل ملت است باید با تصویب طرح قاطع دو فوریتی ممنوعیت قانونی ابدی مذاکره از طرف هر دولت جمهوری اسلامی با غرب وبیگانه را در زمینه دفاعی ،موشکی ، فضایی، نانو ، هسته ای جدید، سلول های بنیادی، پزشکی، هوش مصنوعی وهمه علوم و فنون پیشرفته را تصویب کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار