کد خبر: 1050030
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: با برگزاري مناقصه عمومي عامل توسعه پروژه خوشه فرآوري محصولات زيتون طارم سفلي انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين، " شهريار كشاورز" در جلسه انتخاب عامل توسعه خوشه فرآوري محصولات زيتون اظهار داشت: در راستاي اجراي برنامه هاي توسعه اي شركت شهرك هاي صنعتي و از آنجايي كه خوشه های كسب و كار نقش محوری و بارزی در نيل به اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتي و صنعتی کشور ایفا می کند، با اعلام فراخوان عمومي و از بين چهار شركت كننده، سيد امير محمد خطيبي به عنوان عامل توسعه خوشه خوشه فرآوري محصولات زيتون طارم سفلي انتخاب گرديد.
وي افزود: تشکیل خوشه فرآوري محصولات زیتون با هدف توسعه تولید و اشتغال مربوط به این محصول و ایجاد انسجام بیشتر بین واحدهای تولیدی و فرآوری به زودي آغاز گرديد كه در حال حاضر قزوين رتبه دوم تولید زیتون در کشور را داراست.
شهريار كشاورز گفت: با تشکیل خوشه زیتون، برندسازی زیتون طارم سفلی، بازاریابی و صادرات محصولات وابسته به زيتون، ايجاد شبكه هاي كسب و كار و.. از جمله فعاليتهاي اين حوزه مي باشد.
عضو هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان در پايان تصريح كرد: آقاي خطيبي به عنوان عامل توسعه خوشه فرآوري محصولات زيتون طارم سفلي قزوین به عنوان یک کارشناس توانمند قرار است طرح عملیاتی را برای راه اندازی خوشه و برند سازی آن انجام دهد که امیدواریم با حمایت لازم بتوان از این ظرفیت برای رونق تولید در بخش زيتون بخوبی استفاده کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر