کد خبر: 1049944
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

چهار طرح توسعه‌اي بخش صنعت در سفر وزير صمت به استان آذربايجان‌غربي با سرمايه‌گذاري ۷۵۰۰ ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.
غلامرضا بابايي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان‌غربي در جلسه‌اي با حضور وزير صمت و مسئولان استاني با اشاره به افتتاح چهار طرح توسعه‌اي توسط وزير صمت در استان گفت: اين چهار طرح صنعتي در شهرهاي خوي، تكاب، مياندوآب و سلماس اجرا شده كه در مجموع براي ۲۲۲۲ نفر نيز فرصت شغلي ايجاد كرده است.
وي افزود: طرح توسعه فاز پنج شركت فرش صنعتي «افشار زرينه» و «ستاره افشار» در شهرك صنعتي شهيد باكري مياندوآب و راه‌اندازي بخشي از مجتمع معادن و صنايع معدني طلاي زرشوران تكاب از طرح‌هايي است كه در جنوب آذربايجان با حضور وزير صمت افتتاح شد. رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان‌غربي تصريح كرد: افتتاح طرح توسعه‌اي كارخانه نساجي خوي و طرح توسعه سلماس نسج در شمال استان نيز از ديگر طرح‌هايي است كه در سفر وزير صمت به آذربايجان‌غربي به بهره‌برداري رسيد.
بابايي افزود: وزير صنعت، معدن و تجارت در سفر دو روزه خود به استان، در ١٠ شهرستان آذربايجان‌غربي از طرح‌هاي صنعتي در حال كار از جمله شركت سازه كشت بوكان، كارخانه دارو گستر ساوا شفا ژن نقده، كارخانه قند مهاباد و كارخانه طلاي رزشوران تكاب بازديد كرد.
وي ادامه داد: با توجه به روند رو به رشد سرمایه‌گذاري در استان و همزمان مشكلاتي که در شهرك‌هاي صنعتي جنوب استان از جمله مهاباد، بوكان و مياندوآب وجود دارد، تسهيلاتي از طرف وزير در نظر گرفته شد تا مقدمات توسعه شهرك‌هاي صنعتي و همچنين ايجاد نواحي صنعتي در شهرستان‌هايي كه فاقد زمين هستند، فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار