کد خبر: 1049890
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می‌گوید به ناحق میزبانی مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال از ما گرفته شد و به بحرین داده شد.
مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال ایران با حضور محمدمهدی فروردین، احسان قاضی زاده هاشمی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جعفر آهنگران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: همه کاملا واقف هستید ورزش امروز یک ظرفیت در کشور است و فوتبال پدیده خاص‌تری نسبت به ورزش‌های دیگر است. خدا را شکر امروز تیم ملی بدون دغدغه در کیش اردو زده و برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم. در حال حاضر تیم‌ملی در این جزیره زیبا به سر می‌برد و در آرامش برای دیدار با رقبای خود آماده می‌شود.

وی در ادامه افزود: از مسوولان جزیره کیش به عنوان نماینده‌ای از مجلس تشکر می‌کنم که بستر مناسب برای تیم ملی فراهم شد. اصحاب رسانه هم به عنوان یار دوازدهم کنار ما بودند. به ناحق میزبانی از ما گرفته شد و به بحرین داده شد، اما در چنین فضای ناعادلانه‌ای همچنان ملی‌پوشان می‌توانند موفق شوند. این تفاهم‌نامه بسیار مفید خواهد بود. این یک تفاهم‌نامه برد - برد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار