کد خبر: 1049875
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
سرمربی سیتی به دفاع از تصمیمات خود بعد از شکست برابر چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
تاریخ سازی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا تکمیل نشد.

فیروزه‌ای پوشان که با هدایت گواردیولا برای نخستین‌بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند با یک گل برابر چلسی تن به شکست دادند و از بالا بردن جام ناکام ماندند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: فصل استثنایی برای ما بود. دیدار نزدیک و پایاپای با چلسی داشتیم. فرصت‌هایی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم.

او ادامه داد: شجاعت لازم برای گل زدن را داشتیم، اما متاسفانه چلسی قدرت و تمرکز لازم را در خط دفاعی داشت. بازیکنان سیتی استثنایی بودند. شاید روزی دیگر چنین شبی را تجربه کنیم و این بار جام را بالای سر ببریم. از این شکست ناراحت هستیم، اما ناامید نمی‌شویم و دوباره برای فینالیست شدن و قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

گواردیولا درباره ترکیب تیمش گفت: من بهترین نفرات را انتخاب کردم. متاسفانه دی بروین مصدوم شد. چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. حضور او می‌توانست کمک زیادی به تیم کند. این برای نخستین بار بود که فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردیم. قطعا این تجربه در دوره‌های بعدی به ما کمک خواهد کرد. چند روز استراحت می‌کنیم و بعد از آن خود را برای فصل بعد آماده می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار