کد خبر: 1049651
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
توسط وزیر مسکن و شهر سازی انجام شد؛
محمدباقرنوبخت گفت: رهبرمعظم انقلاب هموار به دانشگاه و دانشجویان اهمیت بسیارمی دهند و ایشان دانشجویان را آینده ساز این انقلاب می دانندکه فردای این کشور به دست آنها خواهد بودو همواره به این امرتاکیدداشته که خشت اول این پروژه باید در دانشگاه اصفهان بنانهاده شو د .

  به گزارش رویا مردانی خبرنگار جوان انلاین ، دکتر نوبخت به همراه رئیس دانشگاه اصفهان در برنامه ویژه ایی ورزشگاه ولایت در دانشگاه اصفهان  راافتتاح نمود.

وی افزود:سازمان ملل درباره  شاخصهای  توسعه انسانی که بخش عمده آن  مربوط به فضای های دانشگاهی است که  نقش مهمی در تعلیم و پرورش ایفا می کنند .

وزیر مسکن و شهر سازی اظهار کرد :   در خصوص شاخص توسعه انسانی قادر هستیم  به بخشهای زیادی از این  دانشگاه اشاره کنیم که نقش بسزایی دارد .

وی اذعان داشت:پرونده این پروژه را، دردولت تدبیروامیدخواهیم بست.

وزیر مسکن و شهر سازی درپایان این بازدید از طرح منزلهای مسکن مهر در شهرهای تیران و کرون و چادگان باز دید کرد تا این منازل به افراد نیازمند واگذار گردد.

این پروژه به دانشجویان دانشگاه اصفهان تحویل شدتا نسلهای حاضر دانشگاه و دانشجویان جدیداز این فرصت به دست آمده بهترین بهره را ببرند .

 درادامه این بازدیدها هوشنگ  طالبی رئیس دانشگاه اصفهان گفت: درحال حاضرپروژهای این دانشگاه  92درصد پیشرفت داشته و سالنهای اصلی ،رختکن بازیکنان  و جایگاه خبر نگاران 100 درصد تکمیل و قابل افتتاحیه می باشد .

وی ادامه داد: مبلغ مورد نظری که 12 میلیارد تومان  بوده و برای تکمیل این پروژه که هنوز 8 درصد آن  باقی مانده پول  نیاز می باشد .

 رئیس دانشگاه اصفهان بیان نمود: زیربنای 7 هزارمترمربع هزینه پینگ پنگ ،بدنسازی ، بیلیارد وفضای خدمات دیگر مشترک هستند .

طالبی ابراز داشت: ۲۰درصدپروژه، به مدت ۱۳ سال متوقف شدودر سال ۱۳۹۶ با موافقت  معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان برنامه وبودجه کشورپروژه  تکمیلی از سرگرفته شد.

رئیس دانشگاه اصفهان در پایان گفت: بیش از۵۰ هزارمترمربع ساختمان جدیدو۵۰ هزارمترمربع بهسازی شده است وسال ۹۲ دانشگاه اصفهان بودجه ملی نداشته است بلکه  با کمک خیرین اداره می شده است .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار