کد خبر: 1049525
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
سخنگوی شرکت مخابرات استان اصفهان:
شاهین ملک زاده گفت:همزمان با آزاد سازی خرمشهر مقاوم و گو شه ائی از خا ک کشورمان که در عملیات بیت المقدس به تاریخ 3/3/ 61انجام شدو از زیر نفوذ رژیم بغداد بیرون کشیده شد ودر آن زمان بود که رهبر فرزانیمان فرمودند: خدا خرمشهر را آزاد کرد .

به گزارش رویا مردانی خبر نگار  جوان انلاین اصفهان گروه کوهنورد مخابرات در برنامه ائی  ویژه تحت عنوان صعود مقاومت ، موفق به صعود به قله کرکس شدند.

سخنگوی شرکت مخابرات استان اصفهان ابراز ذاشت: قله کرکس به ارتفاع 3900 متر از دریا در  کنار شهر نطنزو در حاشیه غربی کویر شمالی استان قرار دارد .شاهین ملک زاده مدیر روابط عمومی مخابرات ضمن ابراز خرسندی از این صعود موفقیت آمیز گفت :کوه کرکس از کوههای مرکزی ایران می باشد و دارای  پهنه به وسعت 3400 کیلو متر را دارد و در جهت شمال غربی و امتداد آن به جنوب شرقی و از شما ل غربی به شهرستان کاشان تا جنوب شرقی نطنز ادامه دارد.

وی افزود :این کوههای پر پیچ  و خم با درهای عمیق از یک سو و همسایه بودن با کویر،  زیبایی آن را دو چندان کرده است .

ملک زاده  تصریح کرد:این گروه کوهنورد که به همراهی محمد علی نجفی از  پیشکسوتان کوهنورد می باشد در ادامه افزود:ساختن پناهگاه کرکس حاصل همت والای همکارانی است که در احیای این  وظیفه خطیر عمل کردند .

مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان در پایان اذعان نمود:این پناهگاه مخابراتی  مزین به نام شهیدان  کوهنورد مخابرات "کرکس" است . و از بزرگترین پناهگاههای کوهنوردی در سراسر ایران می باشد که یادگار سالهای 82تا 84می باشد و دارای امکاناتی مانند آب،  برق،  تلفن،  سرویسهای  بهداشتی و سیستم روشنایی خورشیدی می باشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر