کد خبر: 1049504
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
از سوی آبفای استان اصفهان انجام شد؛
مهرداد خورسندی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب را منتشر کرد.وبر اساس این فراخوان همه رده های سنی می توانند آثار خود را تا تاریخ 31 خرداد ماه سال جاری به دفتر دبیر خانه فرخوان ارسال نمایند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را بر روی لوح فشرده به دبیرخانه فراخوان واقع در اصفهان، خیابان هزار جریب، خیابان شیخ کلینی، خیابان جابر بن حیان، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به کدپستی 8168936556 و یا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09380893751 ارسال کنند.

وی به مشخصات فنی آثار اشاره کرد و افزود: آثار تولیدی باید کمتر از 2 دقیقه و بدون لوگو و آرم شرکت سازنده باشند و درقالب فرمت mp4  (HIGH-QUALITY480) تهیه شوند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان در خصوص اعلام نتایج این فراخوان بیان داشت: در هفته اول تیر ماه، مصادف با هفته صرفه جویی در مصرف آب به سه اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

خورسندی با بیان این که آبفای استان اصفهان حق بهره برداری از تمامی آثار را دارد عنوان کرد: روابط عمومی آبفای اصفهان از نفرات برتر در ساخت کلیپ، انیمیشن و موشن گرافی با موضوع مدیریت مصرف، دعوت به همکاری می نماید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار