کد خبر: 1049368
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده بوده و بستر‌های لازم برای حضور حداکثری مردم را آماده کرده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش مشترک بصیرت دینی و انقلابی_ با حضور نمایندگان، ولی فقیه در استان ها، ائمه جمعه سراسر کشور، فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا_ با بیان این که نیروی انتظامی تنها نیروی مسلح اجتماعی است، این نیرو را مقتدر و انقلابی دانست و اظهار داشت: نیرو‌های پلیس، ترجمان مجاهدان فی سبیل الله به معنای واقعی هستند و به سربازی مقام معظم رهبری افتخار می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در این کشور علم اسلام برافراشته است به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: دشمنان این نظام اسلامی بسیج شده اند تا از همه ظرفیت‌ها بهره ببرند و به گونه‌ای القا کنند که مردم رأی ندهند و در سرنوشت خود تأثیرگذار نباشند.

وی‌گفت: نیروی انتظامی با همه وجود برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده است و بستر‌های لازم برای حضور حداکثری مردم را آماده کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: هرکجا که ملت با هم بسیج شده اند، راه خود را به درستی پیدا کرده اند و ان شاءالله در این انتخابات نیز با حضور آگاهانه و پرشور خود شگفتی دیگری از حماسه خرمشهر می‌آفرینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان این که شرکت در انتخابات یک جهاد سیاسی است همگان را به مشارکت در این امر دعوت و ترغیب نمود و گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار