کد خبر: 1049265
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

مرد شيطان‌صفتي كه با همدستي دوستانش به دو دختر نوجوان در باغي نزديكي ورامين تعرض كرده بود در دادگاه به اعدام محكوم شد، دو همدست متهم نيز هر كدام به 10سال حبس محكوم شدند.
به گزارش «جوان» خرداد ماه سال 98، دختری 16ساله به نام ناديا در ورامين به اداره پليس رفت و از مرد جواني به نام بهروز به اتهام آزار و اذيت شكايت كرد. او در توضيح به مأموران گفت: «مدتي قبل در اينستاگرام با پسر جواني به نام تورج آشنا شدم. مدتي به صورت پيامكي و در اينستاگرام باهم رابطه داشتيم تا اينكه او به من ابراز علاقه كرد و پيشنهاد ازدواج داد. وقتي پيشنهادش را مطرح كرد گفتم سن كمي دارم و آماده ازدواج نيستم اما او دست‌بردار نبود. تورج هر روز تماس مي‌گرفت و پيام مي‌فرستاد تا مرا قانع كند با او ازدواج كنم اما قبول نمی‌كردم تا اينكه روزي برايم درددل كرد و خواست حالا كه راضي به ازدواج نيستم، دختر ديگري را به او معرفي كنم. به او اعتماد كردم و با يكي از دوستانم به نام پريناز صحبت كردم. پريناز قبول كرد، به همين خاطر با تورج تماس گرفتم و درباره پريناز با او صحبت كردم.»
شاكي ادامه داد: «تورج بعد از شنيدن صحبت‌هايم از من خواست تا پريناز را ببيند، به همين خاطر با او قرار گذاشتم. آن روز تورج همراه يكي از دوستانش سر قرار آمد و من نيز همراه پريناز سوار ماشين آنها شدیم. ساعتي در خيابان‌ها گشتيم، سپس آنها ما را از ماشين پياده كردند. همان جا قرار شد تورج بار ديگر دنبالمان بيايد تا پريناز را با مادرش آشنا كند. او گفت پريناز را براي ازدواج پسنديده است و اگر مادرش راضي شود مي‌خواهد به خواستگاري‌اش برود.»
شاكي در حالي كه گريه مي‌كرد، گفت: «فرداي آن روز تورج بار ديگر همراه دوستش ما را سوار ماشين کرد و فكر كرديم قرار است به خانه تورج برويم تا مادرش پريناز را ببيند. هنوز مسافت زيادي را نرفته بوديم كه هر دوي آنها دست به چاقو شدند و ما را تهديد به مرگ كردند. از ترس ساكت شديم و حرفي نزديم. دو مرد جوان تغيير مسير دادند و به باغي در قوچ‌حصار ورامين رفتند. وقتي وارد باغ شديم تورج با دوست ديگرش به نام بهروز تماس گرفت و او هم به آنجا آمد.»
دختر نوجوان در حالي كه صدايش مي‌لرزيد، گفت: «بهروز وقتي به باغ آمد مرا به زور به دستشويي برد و با شوكر تهديدم كرد، سپس بدون توجه به التماس‌هايم مرا آزار داد. با فريادهايم مرد ميانسالي كه در باغ بود وارد دستشويي شد كه فكر كنم صاحب باغ بود. او وقتي ما را ديد با تورج و دوستانش دعوا كرد و از آنها خواست باغ را ترك كنند. تورج با ديدن آن مرد بلافاصله همراه دوستانش سوار ماشين شدند و ما را هم سوار ماشين كردند تا مقابل مدرسه ببرند اما بين راه بهروز پريناز را نيز داخل ماشين آزار داد. آنها ما را تهديد كردند در اين باره با كسي حرفي نزنيم، وگرنه ما را خواهند كشت. وقتي به خانه برگشتم مادرم تا مرا ديد از پريشاني و اضطرابم پرسيد كه به او ماجرا را گفتم و برايش تعريف كردم اما دوستم از ترس سكوت كرده و تا حالا با كسي صحبتي نكرده است.» با طرح اين شكايت شاكي به پزشكي قانوني معرفي شد و با تأييد اين ادعا از سوي كارشناسان، مأموران در اولين گام از تحقيقات خود صاحب باغ را كه مرد ميانسالي بود مورد تحقيق قرار دادند. با تحقيق مأموران از مرد ميانسال، مرد شيطان‌صفت و دوستانش شناسايي و سپس هر سه متهم بازداشت شدند.
متهمان به پليس آگاهي منتقل شدند و تحت بازجويي قرار گرفتند اما همگي جرمشان را انكار كردند و مدعي شدند دختران نوجوان به ميل خودشان وارد باغ شده بودند اما بنا به شواهد و قرائن موجود هر سه راهي زندان شدند و پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.
سه متهم در اولين جلسه رسيدگي به پرونده كه پشت درهاي بسته در شعبه هفتم دادگاه تشكيل شد، حاضر شدند.
با اعلام رسميت جلسه شاكي در جايگاه قرار گرفت و براي بهروز و دوستانش درخواست اشد مجازات كرد. او در ادامه گفت: «بهروز هنگام برگشت از باغ دوستم را داخل ماشين آزار داد اما او به خاطر آبرويش شكايتي نكرد. من و دوستم از لحاظ روحي و رواني شرايط خوبي نداريم و براي متهمان درخواست اشد مجازات داريم.»
در ادامه تورج 19ساله در جايگاه قرار گرفت و گفت: «وقتي وارد باغ شديم با بهروز تماس گرفتم تا به باغ بيايد اما از نيت شيطاني او اطلاعي نداشتم. وقتي او شاكي را به زور به دستشويي برد، توان مقابله با او را نداشتم و نتوانستم او را از نيتي كه دارد منصرف كنم. حالا پشيمانم و از شاكي درخواست گذشت دارم.»
سپس دوست تورج نيز گفت: «آن روز به خواسته تورج وارد باغ شدم و از نيت آنها اطلاعي نداشتم. فكر كردم براي تفريح به باغ مي‌رويم. در آزار دختران نوجوان نقشي نداشتم و بي‌گناهم.»
در آخر بهروز 30ساله در جايگاه ايستاد و در حالي كه سرش را پايين انداخته بود، گفت: «همسرم به تازگي وضع حمل كرده بود و در خانه پدرش بود، به همين خاطر مدتي بود كه در خانه تنها بودم و اين تنهايي مرا اذيت مي‌كرد. روزي كه تورج تماس گرفت و مرا به باغ دعوت كرد به آنجا رفتم و با ديدن دختران نوجوان وسوسه شدم. اسير شيطان بودم، به همين خاطر با تهديد شوكري كه خراب بود، شاكي را آزار دادم اما آزار شاكي در ماشين را قبول ندارم.»
متهم در حالي كه گريه مي‌كرد، گفت: «از كاري كه كردم پشيمان هستم و باور كنيد اسیر وسوسه شيطان شدم و حالت عادي نداشتم. از شاكي و دادگاه تقاضا دارم به خاطر فرزندم كه تازه متولد شده است، مرا ببخشند.»
در پايان هيئت قضايي وارد شور شد، سپس با توجه به اوراق پرونده و اقرارهاي سه متهم، بهروز را به خاطر تجاوز به عنف به اعدام محكوم كرد. دو متهم ديگر نيز هر كدام به 10سال حبس محكوم شدند.
به اين ترتيب مرد جوان با تأييد اين حكم در آستانه مرگ قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار