کد خبر: 1049169
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
تشریح برنامه های کاندیدای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری
نامزد انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه سواری از تدوین نظام پرداخت حقوق و مزایا برای ملی پوشان و مربیان فعال در این حوزه خبر داد.
نوربخش عسکری در گفت و گو با خبرنگاران مهمترین چالش پیش روی ملی پوشان و مربیان دوچرخه سواری را نبود بیمه تامین اجتماعی و نظام پرداخت حقوق و مزایا برای آنان دانست و گفت: با ورود به فدراسیون دوچرخه سواری تلاش خواهم کرد در این خصوص گامهای اساسی برداریم تا برای همیشه ملی پوشان و مربیان همه رده های ملی از این بابت آسوده خاطر باشند.
وی از اینکه هیچگونه حمایتی از دوچرخه سواران آسیب دیده در سطح شهر و سایر حوزه ها نمی شود انتقاد کرد و افزود : تدوین نظام حمایتی از همه ی دوچرخه سواران گام دیگری است که فدراسیون باید برای حل آن با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های اثرگذار از جمله وزارت بهداشت ، شهرداریها ، وزارت راه و شهرسازی و حوزه گردشگری به آن بپردازد.
نوربخش عسکری با ابراز تاسف از اینکه برخی تورهای دوچرخه سواری تعطیل شده است ابراز امیدواری کرد با ورود به فدراسیون دوچرخه سواری این مشکل برطرف شود.
وی گفت: قطعا حضور فعال باشگاه ها نقش بسزایی در پیشرفت دوچرخه سواری خواهد داشت. لذا حمایت از
باشگاه هایی که در لیگ دوچرخه سواری حضور دارند از الویت های فدراسیون آینده خواهد بود.
وی حمایت مالی از اتمام طرح های نیمه تمام ساخت پیست های دوچرخه سواری را از برنامه های خود دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم و تامین اعتبار لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور رایزنی خواهم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار