کد خبر: 1049049
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
ابوالفضل خداقلی پور، رئیس سازمان ورزش بسیج با صدور پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
به گزارش جوان آنلاین، متن پیام ابوالفضل خداقلی پور، رئیس سازمان ورزش بسیج کشور بدین شرح است:
آزاد سازی خرمشهر، نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی ملی است که شجاعانه برابر تجاوز بعثیان مزدور و حامیان مستکبرش ایستادگی کردند و چشم طمع آنان با همت مثال زدنی پاسداران، نظامیان و نیروهای مردمی کور شد.
سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال‌های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان‌هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش‌های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.
بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.
فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌هاست و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب که " خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته " و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد.
اکنون وظیفه فرد فرد ما پاسداری از خون مجاهدان و مجاهدت رزمندگان جان بر کف همه دوره های تاریخ اسلام عزیز است که غریبانه همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه اسلام و مسلمین فدا کردند.
اینجانب با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره
امام بزرگوار، شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، واستفاده ازمنویات ورهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)،توفیقات جامعه بزرگ ورزش بسیج کشور درسراسرکشوربزرگ ایران در مسیر پاسداشت این روز بزرگ از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار