کد خبر: 1049003
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
مردم کماکان منتظر تحقق وعده وزیر نیرو هستند تا تابستان امسال را بدون قطعی برق سپری کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از اقتصاد ما، روز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه نشست کمیسیون انرژی مجلس، گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های این وزارتخانه و همراهی مصرف کنندگان، امسال قطعی برق نخواهیم داشت.

۴۸ ساعت از صحبتهای وزیر نیرو نگذشته بود که خاموشی های مکرر و کلافه کننده گریبان مردم را گرفت. امری که البته طبق آنچه مسئولان وزارت نیرو عنوان میکنند حداقل تا ماه آینده ادامه دارد.

طی چند روز گذشته اکثر مشترکین برق سراسر کشور در طول روز تنها ساعات محدودی را توانستند از نعمت برق برخوردار باشند. آنهم قطعی های نامنظم و مکرر که باعث تحمیل خسارات زیادی به کسب و کارها و وسایل برقی مردم شده است.

نکته جالب توجه آنجاست که تقریبا تمام مسئولان دولتی در دو سه روز گذشته سعی در تشریح علل قطعی برق داشته و با یک نگاه حق به جانب توپ قطعی برق را در زمین مردم انداخته و بارها اعلام کردند مردم با مصرف بی رویه باعث وضع موجود شده اند و اگر کمی صرفه جویی کنند از قطعی های مکرر برق خبری نیست! در واقع دریغ از پذیرش مسئولیت تامین برق مشترکین و یک عذرخواهی ساده!

به گزارش اقتصاد ما، مسئولان دولتی باید این موضوع را مورد دقت قرار دهند که نباید بار اصلی عدم توانایی در تولید برق را بر دوش مصرف کنندگان خُرد و خانگی بگذاریم. باید بدانیم خاموشی، مدیریت مصرف نیست بلکه مدیریت یعنی اینکه صنایع بزرگی را که در افزایش شدت انرژی کشور نقش دارند ملزم کنیم تا خود را اصلاح کنند یا مزارع تولید رمز ارز را از چرخه مصرف برق کشور خارج کنیم.

بهرحال مردم کماکان منتظر تحقق وعده وزیر نیرو هستند تا تابستان امسال را بدون قطعی برق سپری کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
همینه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار