کد خبر: 1048979
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
سرلشکر سلامی به منظور ارزیابی آمادگی های رزمی و دفاعی و وضعیت امنیتی مرزها، در نقطه صفر مرزی جنوب شرق کشور حضور یافت.

سرویس سیاسی جوان‌آنلاین: همزمان با سوم خرداد ،سالروز آزادسازی خرمشهر و روز "مقاومت، ایثار و پیروزی" ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف ارزیابی آمادگی های رزمی و دفاعی یگان های عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ،در راس هیاتی از معاونین ستاد فرماندهی کل سپاه ، از مرزهای جنوب شرق کشور بازدید کرد.

سرلشکر سلامی همچنین به منظور ارزیابی وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور با همراهی سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در نقطه صفر مرزی حضور یافت.

فرمانده کل سپاه در حاشیه این بازدید مرزهای ایران اسلامی را غیر قابل نفوذ توصیف و تصریح کرد: در تمام طول خطوط مرزی ما با کشور های همجوار ،بویژه کشور پاکستان در جنوب شرق ، برادران ما در مهندسی نیروی زمینی سپاه تمام نقاط مشرف را به دژ و قلعه مستحکم تبدیل کرده اند ؛ علاوه بر این جاده های وسیعی نیز در راستای مرز و عمود بر آن ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه استحکام و ثبات یک کشور به استحکام و ثبات مرز های آن وابسته است ، گفت: هیچ کشوری وجود ندارد که بدون داشتن مرز‌های امن ، امن‌باشد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه قدس این نیرو در کنار امنیت بخشی منطقه جنوب شرق کشور، ارائه خدمات موثربه مردم را دنبال می کنند، اظهار کرد: فعالیت سپاه در مناطق مرزی تنها به تامین امنیت مرزها خلاصه نمی شود بلکه آن ها در عمق قلب ها هم نفوذ دارند ، به طور مثال برادران سپاه در سیستان و بلوچستان بیمارستان های مجهزی ساخته اند ، محرومیت زدایی کرده اند و از خود مردم برای بومی سازی امنیت ، اشتغال زایی ، تاسیس بازارچه مرزی و ....یاری گرفته اند و تلاش های گسترده ای را صورت می دهند تا هم مردم از ظرفیت های سپاه بهره ببرند و هم از امنیت برخوردار باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار