کد خبر: 1048959
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
خانم حنانه(لیلا) امیری مدیرمسوول پایگاه خبری صبح قزوین شامگاه چهارشنبه بعد از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت این خبرنگار بسیجی، متخصص و فعال رسانه ای استان قزوین، مدیر پایگاه خبری صبح قزوین، مسئول کانون خواهران بسیج رسانه و یکی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین بود.

به دنبال درگذشت این خبرنگار متعهد و فعال، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار قزوین ، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی ، مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه استان قزوین با صدور پیام های جداگانه ، این ضایعه دردناک را به جامعه خبری و رسانه ای استان تسلیت گفتند و برای آن مرحومه علو درجات الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی را مسالت کردند.

انّالله و انّا الیه راجعون

درگذشت خبرنگار عدالت‌طلب و جوان حق‌جو سرکار خانم لیلا امیری، فعال عرصه رسانه و مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این بانوی اهل قیام و قلم همواره پای کار دین و سرباز حقیقی ولایت بود و در عمر کوتاه ولی پربرکت خویش قدم های بلندی را در مسیر ارزش‌های الهی برداشت.

اینجانب درگذشت این بسیجی جهادگر را به خانواده محترم ایشان و همه فعالان فرهنگی و رسانه ای استان قزوین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده غفران و حشر با صدیقه طاهره سلام الله علیها و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت می کنم.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

و بشّر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله واناالیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی خبرنگار متعهد و عفیف، بانوی مومنه سرکارخانم حنانه امیری مدیرمسئول محترم پایگاه خبری صبح قزوین مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت آن مرحومه را از صمیم قلب به خانواده داغدارشان و جامعه رسانه ای استان تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علوّ درجات و همنشینی با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین

* انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت زنده‌یاد «لیلا امیری»، خبرنگار متعهد و مدیر مسئول توانمند پایگاه خبری «صبح قزوین»، موجب تاثر شد.
اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی و دوستان و همکاران رسانه‌ای ایشان در استان قزوین از خداوند متعال برای  آن مرحومه، غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسالت دارم

محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 


*بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت تاسف‌ برانگیز بانوی بسیجی،انقلابی، مجاهد، فرزانه و مومن، سرکار خانم امیری را به خانواده گرامی ایشان، جامعه رسانه و اصحاب قلم انقلابی تسلیت می گویم.
این بانوی بزرگوار در مدت فعالیت رسانه ای خود خدمات ارزشمندی به جامعه اهل رسانه تقدیم داشته و با روحیه انقلابی و دغدغه مندی برخواسته از عمق ایمان و اعتقاد، همواره در مسیر اعتلای رسانه در تراز انقلاب اسلامی مجاهدت نموده و در همه‌ی مراحل دشوار آن، جهاد مستمر با صبر و عزم و توکل را رقم زده است.
صبر و تسلّا و اجر الهی برای خانواده مرحومه و علو درجات، رحمت و غفران و رضوان الهی را برای ایشان مسألت مینمایم.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

درگذشت خبرنگار متعهد و سختکوش، بانوی پرهیزکار و انقلابی ، سرکار خانم امیری موجب تالم و تاثر فراوان شد.

آن فقیده سعیده در تمامی سالهای فعالیت رسانه ای ؛ با ادب و متانت ذاتی خود از حرمت و شرافت قلم وحرفه خبرنگاری حراست و پاسداری کرد و پس از ماه‌ها تحمل رنج طاقت فرسای بیماری،‌ دعوت حق را لبیک گفت.

اینجانب این ضایعه را به خانواده داغدار آن مرحومه و اصحاب محترم رسانه در استان قزوین تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال،‌ برای آن سفرکرده علو درجات و ‌رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می نمایم.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین 


* انالله و اناالیه راجعون

درگذشت خبرنگار متعهد و پرتلاش عرصه رسانه، سرکار خانم امیری موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان در بیشترین ایام کار حرفه ای خویش به عنوان خبرنگار  با دقت و پشتکار به انعکاس اخبار و رویدادها اهتمام داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای استان، خبرنگاران ، خانواده محترم و دیگر بستگان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

مهندس فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین 

* و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت سرکار خانم لیلا امیری فعال رسانه استان و مدیرمسوول پایگاه خبری صبح قزوین، موجب اندوه، تأثر و تألم اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین شد.

این خبرنگار متعهد و فعال در دوران فعالیت رسانه ای خود و عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استان با تمام تلاش برای حل مشکلات مردم و پیگیری امور و مسایل صنفی اصحاب رسانه استان اقدام می کرد که قطعا در درگاه الهی ماجور و مشکور واقع خواهد شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین درگذشت این خبرنگار متعهد را به خانواده محترم آن مرحومه و اصحاب رسانه استان تسلیت عرض می‌کند.

روابط عمومی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین

* خبر درگذشت مرحومه مغفوره، سرکار خانم امیری،مدیر محترم پایگاه خبری صبح قزوین، موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

 بدینوسیله درگذشت آن مرحومه را که حدود دوسالِ پایانیِ عمر با برکت و تاثیر گذار خود را با تحمل درد و رنج بیماری سپری کرد ، به خانواده محترم و کلیه بازماندگان گرامی آن مرحومه و به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان قزوین تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مرحومه، غفران و رحمت و برای بازماندگان و همکاران ایشان صبر و اجر مسئلت مینمایم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار اسبق قزوین 

* خبر ناگهانی درگذشت زنده یاد  سرکار  خانم امیری خبرنگار متعهد، انقلابی وارزشی بسیار متاثر کننده و موجب تالم فراوان بود .

او که یاور همیشگی مراسم ومناسبتها و همواره دغدغه‌مند ارزش ها وآرمان های امام ، انقلاب وشهدا بود. انشالله که روحشان با روح مطهره صدیقه طاهره حضرت زهرا اطهر (س)محشور باد.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این بانوی مومنه  به جنابعالی و خانواده محترم آن مرحومه سفر کرده و خانواده بزرگ رسانه استان ومسئلت علو درجات برای روح بلند ایشان از خداوند متعال  صبر واسعه برای خانواده محترمشان را  از ایزد منان  خواستارم

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

خبر درگذشت نابهنگام خواهر عزیز سرکار خانم لیلا امیری، عضو هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین، مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین، خبرنگار جوان، از اعضای اصلی سازمان بسیج رسانۀ استان قزوین و خادمان اربعین حسینی سوگی بزرگ بر دلمان نهاد.

بی شک امشب جامعه خبری کشور و استان قزوین در سوگ یکی از فعالان همیشه در صحنه است،  چرا که این بانوی فرهیخته با روحیه انقلابی و دغدغه مندی برخواسته از عمق ایمان و اعتقاد، در مدت فعالیت رسانه ای خود به عنوان مدیری انقلابی، بسیجی فعال و پرتلاش در عرصه رسانه، همواره در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی سر از پا نمی شناخت. خدمات ارزشمند وی در مسیر اعتلای رسانه در تراز انقلاب اسلامی بی شک در نزد حضرت حق محفوظ است.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، این ضایعۀ دردناک را به خانواده آن مرحوم به‌ویژه پدر و مادر ایشان، برادر گرانقدرشان جناب آقای مرتضی امیری و جامعه خبری استان قزوین تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن مرحومه رحمت و غفران و رضوان الهی را آرزومندیم.

دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین ؛ آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی 

“وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ”

درگذشت بانوی مومنه، بسیجی،انقلابی و فرزانه،سرکار خانم امیری که سالها در حوزه رسانه و اطلاع رسانی صحیح در استان و همچنین یاری رسان فرماندهی انتظامی استان قزوین در تحکیم جایگاه اجتماعی پلیس در بین مردم بوده و با روحیه انقلابی و دغدغه مندی در مسیر اعتلای رسانه در تراز انقلاب اسلامی مجاهدت نمودند، موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را خدمت خانواده آن مرحومه و اصحاب رسانه استان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقیده، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می نمایم.

سرتیپ دوم علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین 

* انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد خانم حنانه امیری، خبرنگار توانمند و فرهیخته‌ استان و مدیر پایگاه خبری صبح قزوین و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان که سال‌های بیشتر عمر خود را صرف خدمت در عرصه رسانه کرده بود، موجب تالم فراوان شد.

خانم امیری را در این مدت به صداقت در گفتار، شرافت در کردار، نجابت در رفتار و استقامت در کار شناختم.

اینجانب ضایعه درگذشت این خبرنگار دلسوز و متعهد را به خانواده بزرگ رسانه استان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.

بهشت برین جایگاه ابدیش و همنشینی با اولیا روزیِ همیشگی اش.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت خواهر انقلابی و فعال دغدغه مند رسانه ای استان، بسیار سخت و باور نکردنی است.‌اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست.

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

* یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت نابه هنگام سرکار خانم لیلا امیری، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین و مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین را دریافت کردیم.

 این خواهر مجاهد، یکی از مدیران برجسته رسانه‌ای استان و خبرنگاری پرتلاش و پویا بودند و اقدامات ماندگار ایشان به‌ویژه در ایام اربعین حسینی(ع) در یادها ماندگار خواهد بود.

تلاش‌های خانم امیری در پیگیری امور صنفی رسانه و دفاع ایشان از تمامی همکاران‌شان و دغدغه‌های والای او همواره آثار پر خیر و برکتی داشت که بی‌شک برای ایشان اجر الهی را در پی خواهد داشت.

هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین به نمایندگی از اصحاب مطبوعات و رسانه استان، این ضایعۀ ناگوار را به خانواده آن مرحوم به‌ویژه پدر و مادر ایشان و برادر گرانقدرشان جناب آقای مرتضی امیری تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی را آرزومندیم.

هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین


* انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت “سرکارخانم امیری مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین” فعال توانمند و انقلابی عرصه رسانه استان موجب تأسف و تألم گردید.
آن مرحومه در دوره خدمت حرفه ای اش با پشتکار فراوان و تدقیق در رعایت قوانین و مقررات مطبوعاتی ، اخلاق حرفه ای و اسلامی در مدیریت و انعکاس اخبار رویدادهای استان، به خصوص تعامل ویژه با دستگاه نظارتی اهتمام داشتند.
لذا بدینوسیله با نهایت تأثر ضایعه غم انگیز درگذشت آن خواهر مومنه را خدمت خانواده محترم، جامعه ی رسانه ای کشور و همکارانش تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی مکرمه ، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین 
 

* انالله و اناالیه راجعون

درگذشت خبرنگار مردمی , متعهد  در عرصه رسانه، سرکار خانم امیری موجب تالم و تاثر  اینجانب و همکاران گردید.

از ایشان همواره در طول ایام همکاری حسن ارتباط , گشاده رویی و رعایت اخلاق ناب حرفه ای در امور رسانه و اطلاع رسانی را شاهد بودیم و همواره یار و یاور این نهاد مردمی در کسوت  خبرنگار ی با دقت و پشتکار بودند و در انعکاس اخبار  رویدادها اهتمامی خاص و متعهدانه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به  خانواده محترم ایشان و خصوصا جامعه رسانه‌ای استان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی  و همنشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه س و برای بازماندگان عزت  و صبر طلب می‌کنم.
روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین
 

* خبر درگذشت خبرنگار  سختکوش و متعهد ، سرکار خانم لیلا  امیری مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تالم و تاثر فراوان شد.

اینجانب درگذشت سرکار خانم لیلا امیری، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین را  به جامعه رسانه‌ای استان و خانواده  آن مرحومه تسلیت عرض نموده ، از درگاه پروردگار متعال صبر  و اجر الهی برای خانواده محترم ایشان و  رحمت و مغفرت پروردگار را برای آن مرحومه  مسألت مینمایم .

روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز 

* وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت اندوهبار و تاثر برانگیز سرکار خانم امیری مدیرمسوول پایگاه خبری صبح قزوین و فعال رسانه‌ای استان را به ‏خانواده محترم، اصحاب فرهیخته رسانه و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید ‏سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم‎.‎

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین 

*انا لله و اناالیه راجعون.
خبر درگذشت نابهنگام مرحومه سرکار خانم امیری ، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تاثر و تالم گردید.
درگذشت این بانوی نجیب ، پرتلاش و متعهد را به خانواده داغدار و فعالان رسانه ای استان تسلیت گفته برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.
روابط عمومی بهزیستی استان قزوین

*انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاثر و تالم ، ضایعه درگذشت ناگهانی سرکار خانم امیری، خبرنگار فعال و دغدغه مند انقلابی و مدیر مسول محترم پایگاه خبری صبح قزوین را به خانواده آن مرحومه و جامعه رسانه ای استان قزوین تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قزوین

*سفر از فرش به عرش تقدیر الهی است..
با تاسف فراوان، درگذشت غم‌بار مرحومه سرکار خانم امیری ، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین را به جامعه خبری استان تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن بانوی بزرگوار آرامش و آمرزش الهی و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.
روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین

* انا لله و اناالیه راجعون.
خبر درگذشت نابهنگام مرحومه سرکار خانم امیری ، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تاثر و تالم گردید.
درگذشت این بانوی نجیب ، پرتلاش و متعهد را به خانواده داغدار و فعالان رسانه ای استان تسلیت گفته برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.
روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین

* “و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون”
خبر تأسف‌بار فقدان خواهر بزرگوار و همکار سابقمان “حنانه امیری مدیر پایگاه خبری صبح قزوین”، ما را داغدار کرد.
این مصیبت وارده را به جامعه رسانه ای استان و کشور و خانواده محترم آن عزیر از دست رفته، علی الخصوص همکار بزرگوارمان دکتر مرتضی امیری مسئول سازمان فضای مجازی استان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
باری دیگر در برابر مشیت حضرت سبحان سر تعظیم فرود آورده و از درگاهش برای تحمل این مصیبت جانکاه طلب صبر و بردباری داریم.
ان شاءالله روحشان در محضر حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها قرین رحمت واسعه الهی قرارداشته و با اولیای الهی محشور باشند.
سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین

* انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت خبرنگار متعهد و پرتلاش بانوی متدین، پرهیزکار و انقلابی سرکار خانم امیری مدیر پایگاه خبری صبح قزوین که در طول خدمت حرفه‌ای خویش با دقت و پشتکار به انعکاس اخبار و رویدادها اهتمام داشتند، موجب تاسف و تالم فراوان شد.
اینجاب این ضایعه تلخ را خدمت اصحاب محترم رسانه به ویژه خانواده آن مرحومه مغفوره تسلیت عرض نموده برای آن فقیده سعیده علو درجات الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم .
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین


* انا للّه و انا الیه راجعون
امروز اهالی رسانه در غم از دست دادن همکاری دغدغه‌ مند و ساعی به سوگ نشسته‌اند که طی سال‌های فعالیت در عرصه رسانه حرمت قلم و حرفه خبرنگاری را به نیکی پاس داشت و پس از تحمل رنج بیماری به دیدار معبود شتافت.
مرحومه لیلا امیری خبرنگار متعهد و دلسوزی بود که عمر شریفش را در مسیر اعتلای اندیشه وآگاهی جامعه و تبیین نیازمندی‌ها و مطالبات مردم سپری کرد.
ضمن ابراز همدردی، درگذشت این بانوی مومنه را به خانواده گرامی ایشان و جامعه بزرگ رسانه ای استان قزوین تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان شکیبایی خواستارم.
 روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین
 

لیلا امیری که از فعالان و مدیران برجسته و پر تلاش رسانه‌ای و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین بود عصر  4 شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ پس از تحمل یک دوره سخت بیماری در سن ۳۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر