کد خبر: 1048870
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: به دلیل نبود مکان مناسب و فضای تمرینی، اردوی وزنه‌برداران پارالمپیکی از فردا (دوشنبه) سوم خرداد به جای کیش در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.
علی اصغر رواسی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی وزنه‌برداران پارالمپیکی با حضور ۶ ورزشکار قرار بود از روز دوم خرداد در کیش برگزار شود که به دلیل پر بودن هتل و نبود فضای مناسب برای اسکان وزنه‌برداران و شروع تمرینات، از فردا سوم خرداد در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان به طور موقت برگزار خواهد شد تا فدراسیون فضای مناسبی را برای انجام تمرینات وزنه‌برداران فراهم کند.

او در ارزیابی از عملکرد وزنه‌برداران در کاپ جهانی تایلند خاطرنشان کرد: کسب ۵ مدال طلا و یک نقره بهترین نتیجه وزنه‌برداران بعد از مدت‌ها دوری از مسابقات بود و انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتیم. در حال حاضر نیز وزنه‌برداران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و تلاش ما برای کسب عنوان قهرمانی در پارالمپیک توکیو است.

وی در پایان از امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم به عنوان نفرات حاضر در اردوی نام برد و افزود: اردوی آمادگی وزنه‌برداران پارالمپیکی تا زمان اعزام به توکیو بدون وقفه و به طور منظم ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار