کد خبر: 1048734
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
تحقيقات پليس تهران درباره مرگ مشكوك مردي تنها كه پس از فرار مهمانش كه زني جوان بوده در جريان است.

تحقيقات پليس تهران درباره مرگ مشكوك مردي تنها كه پس از فرار مهمانش كه زني جوان بوده در جريان است.
به گزارش جوان، ساعت‌۱۱ صبح روز چهارشنبه ۲۹‌ارديبهشت امسال قاضي حبيب‌الله صادقي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌۱۵۹ بي‌سيم از مرگ مشكوك مردي در خانه‌اش باخبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌‌ دهم پليس‌آگاهي راهي محل شدند. تيم جنايي در محل حادثه داخل خانه‌اي با جسد مرد ميانسالي به نام ستار روبه‌رو شدند كه صورت وي كبود بود. مأموران داخل خانه مرد فوت شده لكه‌هاي خونه پيدا كردند كه مشخص شد متعلق به ستار نيست. بررسي‌هاي تيم جنايي نشان داد ستار مدتي است كه با همسرش اختلاف پيدا كرده و به همين دليل در اين خانه تنها زندگي مي‌كرده است. همچنين مشخص شد روز گذشته زن جواني مهمان ستار بوده كه با هم درگير مي‌شوند و پس از فرار مهمان او به طرز مشكوكي فوت مي‌كند. يكي از بستگان نزديك ستار كه موضوع را به مأموران پليس خبر داده‌بود، گفت: ستار مدتي است كه با همسرش اختلاف دارد و به همين دليل او تنها زندگي مي‌كرد. ما خيلي تلاش كرديم كه آنها را آشتي دهيم اما موفق نشديم. من هر از گاهي براي ديدن ستار به خانه‌اش مي‌آمدم و گاهي هم كه فرصت نمي‌شد، تلفني با او حرف مي‌زدم و جوياي احوالش مي‌شدم. روز قبل با ستار تماس گرفتم، اما او تلفنش را جواب نداد و احتمال دادم كه درگير كاري است و بعد با من تماس خواهد گرفت.
دوباره شب به خانه‌اش تماس گرفتم، اما باز هم تلفن را جواب نداد تا اينكه امروز نگران شدم و به در خانه‌اش آمدم هرچقدر زنگ زدم كسي در را باز نكرد كه با كليد يدكم در خانه را باز كردم و با جسد بي‌جان او كه به صورت سجده افتاده بود روبه‌رو شدم و به سرعت موضوع را به مأموران پليس خبر دادم.

زن مهمان
مأموران پليس در ادامه از همسايه‌ها تحقيق كردند كه يكي از همسايه‌ها گفت: صبح روز سه‌شنبه ستار در خانه بود كه زن جواني وارد خانه او شد. زن جوان همسر اون نبود چون ما همسر ستار را مي‌شناختيم و احتمال داديم كه از بستگان ستار باشد. لحظاتي بعد صداي درگيري و سر و صداي آنها به گوش من رسيد كه كنجكاو شدم و از خانه بيرون آمدم. همان لحظه زن مهمان سراسيمه از خانه بيرون آمد و سوار خودروي‌۲۰۶ خود شد و به سرعت محل را ترك كرد. ستار كه صورتش كبود و مشخص بود به خاطر درگيري كبود شده است پشت سر مهمانش از خانه بيرون آمد، اما وقتي ديد زن جوان با خودرواش رفت دوباره به خانه‌اش برگشت و ديگر از او خبري نداشتيم تا اينكه امروز متوجه شديم جسدش داخل خانه‌اش كشف شده است. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مرد فوت شده براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.
همچنين مأموران پليس در تلاشند به دستور قاضي حبيب الله صادقي زن جوان را شناسايي و پس از تحقيق از وي راز اين درگيري مرگبار را برملا كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار