کد خبر: 1048714
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پیروزی ملت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه گفت: شیشه عمر و حیات ننگین اشغالگران تحت اراده مجاهدان فلسطینی قرار گرفته است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت پیروزی بزرگ انتفاضه و غلبه ملت فلسطین بر رژیم منحوس صهیونیستی در نبرد ۱۲ روزه پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نبرد و رویارویی گروه‌های مجاهد فلسطینی برابر اشغالگران قدس که پس از ۱۲ روز منجر به اعلام آتش‌بس یکجانبه صهیونیست‌ها و پیروزی و پایکوبی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در جغرافیای انتفاضه شده است، این حقیقت را آشکار ساخت که در یک معادله معکوس، شیشه عمر و حیات ننگین اشغالگران تحت اراده مجاهدان فلسطینی قرار گرفته است و این مقاومت اسلامی است که سرنوشت میدان را تدبیر و رقم می‌زند.

حوادث روزهای اخیر در فلسطین اشغالی و کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه مردان، زنان و کودکان بیگناه فلسطینی، که عملیات «شمشیر قدس» حکم به فرجام آن داده است، آیینه‌ای تمام‌نما برای یادآوری شکست‌های رژیم جبار صهیونیستی در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، هشت روزه و ۵۱ روزه است که پیامی جز اقتدار و سربلندی مقاومت فلسطین و خفت و شکست صهیونیست‌های غاصب نداشته و نویدبخش آینده درخشان و روزی است که خورشید پرفروغ فتح و پیروزی «فلسطین از بحر تا نهر» طلوع کند.

اطمینان داریم شمارش معکوس برای تحقق وعده برچیده شدن بساط رژیم جابر، جلاد و جنایتکار صهیونیستی به صفر نزدیک می‌شود و فلسطین قهرمان با شتاب فزاینده، قدرتمندتر از هر عصر و دوره‌ای اراده پولادین و راستین خود را بر غاصبان زبون قدس تحمیل و آنان را در موضع ضعف و ناتوانی قرار داده است.

به رزمندگان غیور و مجاهدان غیرتمند فلسطینی که با فداکاری در نبرد حماسی و ناهمتراز ۱۲ روزه و فروپاشی سپر دفاعی پوشالی موسوم به گنبد آهنین، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ ساختند، درود می‌فرستیم و به حامیان رژیم پلید صهیونیستی و حاکمان منفور و فاسد برخی کشورهای عربی که با عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل آشکارا به آرمان فلسطین خیانت کردند، هشدار می‌دهیم با ژرف‌اندیشی به رصد و تحلیل رخدادهای اخیر و محاسبه آینده پیش رو پرداخته و هرچه سریع‌تر دست از همراهی و شراکت با صهیونیست‌ها بردارند، تا مبادا روزی هدف آتش انتقام و خشم مقدس ملت فلسطین و مجاهدان مومن عالم قرار گرفته و به جهنم سوزان واصل شوند.

با صدای رسا اعلام می‌داریم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز در کنار آحاد ملت عظیم‌الشأن ایران و سایر ملل مسلمان و ظلم‌ستیز جهان، با اقتدا به رهبر حکیم، شجاع و ژرف اندیش انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، حمایت از فلسطین و قدرت‌افزایی برای انتفاضه را تکلیفی تعطیل‌ناپذیر و پیشران آزادی قدس شریف و پاکسازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود پلید اشغالگران دانسته و این راه مقدس را بدون هیچ شک و تردیدی، هوشمندانه و هوشیارانه دستور کار دائمی خود می‌دانند.

با تبریک این پیروزی فرخنده و تاریخی به مردم و مجاهدان سلحشور فلسطینی، از خداوند قادر متعال طلب می‌کنیم با پیروزی نهایی فلسطین و آزادی قدس شریف، توفیق اقامه نماز شکر در مسجدالاقصی و برپایی جشن استقرار حکومت فلسطینی را همراه با مجازات غاصبان سفاک و تروریست سرزمین‌های اشغالی را به همه رهروان قدس و انتفاضه عنایت فرماید.

«لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ»

سرلشکر محمدباقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار