کد خبر: 1048699
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تفاهمنامه همكاري ميان قرارگاه خاتم و شهرداري براي محروميت‌زدايي از محلات محروم اهواز به امضا رسيده است و با ورود قرارگاه به مسئله محروميت‌زدايي آينده‌ اهواز زيباتر مي‌شود.

 

تفاهمنامه همكاري ميان قرارگاه خاتم و شهرداري براي محروميت‌زدايي از محلات محروم اهواز به امضا رسيده است و با ورود قرارگاه به مسئله محروميت‌زدايي آينده‌ اهواز زيباتر مي‌شود.
ابراهيم نوشادي شهردار اهواز در حاشيه نشست محروميت‌زدايي استانداري خوزستان گفت: اهواز جزو شهرهاي ايران محسوب مي‌شود كه با مشكل جدي محلات محروم و كم‌برخوردار رو‌به روست كه سكونت جمعيتي بالغ بر 400 هزار نفر در اين محلات، اهواز را در كشور در رتبه دوم حاشيه‌نشيني و جمعيت ساكن مناطق محروم قرار داده است. وي افزود: محروميت‌زدايي با توجه به حجم و ميزان بالاي محلات كم‌برخوردار اهواز به خودي خود يا فقط اتكا به شهرداري و مجموعه‌هاي آن يا سازمان‌هاي استاني امكانپذير نيست و كمك نهادهاي كشوري را طلب مي‌كند كه با تأمين اعتبارات لازم و ورود شركت‌هاي بزرگ پيمانكاري همچون قرارگاه خاتم بتوان قدمي استوار در اين خصوص برداشت. شهردار اهواز در ادامه افزود: 28محله اهواز در وضعيتي بدتر و به نوعي محروم قراردارند كه با برنامه‌ريزي‌های صورت گرفته بتوان با تأمين منابع مالي مورد نياز از شهرداري و منابع دولتي غبار محروميت را از روي اهواز پاك كرد. نوشادي در خصوص جزئيات تفاهمنامه همكاري با قرارگاه خاتم تصريح كرد: در اين طرح كه با هدف توانمندسازي محلات اهواز و رفع مشكلات شهري و زيباسازي محلات محروم صورت خواهد پذيرفت علاوه بر تعمير و نوسازي معابر شهري، زيباسازي، ساخت پارك‌هاي محلي و بوستان‌ها و رفع مشكلات آب‌هاي سطحي و فاضلاب را در اين طرح دنبال خواهيم كرد. وي افزود: در اين تفاهمنامه بزرگ علاوه بر موارد فوق در جهت ساخت كتابخانه‌ در محلات و همچنين مباحثي كه مربوط به آتش‌نشاني مي‌شود از جمله دسترسي راحت و سريع و همچنين شيرهاي آتش‌نشاني از جمله مواردي است كه در جهت تأمين زيرساخت‌هاي لازم محلي در جهت توانمندسازي و رفع محروميت از محلات اهواز قدم‌هايي برداشته خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار