کد خبر: 1047440
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به فروپاشی تار‌های عنکبوتی به اصطلاح آهنین صهیونیست‌ها، خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی فلسطین با تغییر معادلات امنیتی، میدان را به قلب سرزمین‌های اشغالی توسعه داده اند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توئیتر خود نوشت: «تار‌های عنکبوتی که صهیونیست‌ها مدعی آهنین بودن آن بودند با موشک‌های مقاومت فلسطین فرو پاشید. جوانان انقلابی فلسطین با تغییر معادلات امنیتی، میدان را به قلب سرزمین‌های اشغالی توسعه داده اند. إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ».

به دنبال حمله صهیونیست‌ها به برج‌های مسکونی در غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر حملات موشکی و راکتی به تل‌آویو و دیگر اراضی اشغالی را از سر گرفتند.

گردان‌های قسام تأکید کرد که صد‌ها موشک و راکت دیگر به سمت تل آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین شلیک کرده است.

خبرنگار نظامی رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد: اهالی اسرائیل در پناهگاه‌ها بسر می‌برند و این بزرگ‌ترین حمله راکتی است که اسرائیل در تاریخ خود در معرض آن قرار گرفته است.

تحلیلگران اسرائیلی تأکید می‌کنند که اغلب ساکنان اسرائیل در پناهگاه‌ها بسر می‌برند .. آن‌ها تاکید می‌کنند که این بزرگ‌ترین حمله موشکی به منطقه میانی در اسرائیل است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: موشک ، غزه ، اسرائیل
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
جناب شمخانی تخریب کلی غزه در مقابل جندین موشک ارسالی به صهیونیست ها ارزشش را دارد؟
اگر حرف از موشک برانی میکنی حرف از ویرانه شدن غزه هم بزن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار