کد خبر: 1046106
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
برگزاری جشنواره ورزشی گرامیداشت روز کارگر
انسان برای مبارزه ساخته شده و در تنگناهاست که خلاقیت‌ها متبلور می‌شود و بشر در طول تاریخ برحسب شرایط روزگار و مبارزه اش با جهان اطراف و هرجا که احساس نیاز کرده دست به خلاقیت و ابتکار زده و اگر نبود احساس نیاز و سد‌ها و تنگنا‌ها شاید این سرعت زیاد در زندگی وجود نداشت؛ بنابراین نیاز و ضرورت است که انسان را به فکر ابداع و نوآوری می‌اندازد...
وقتی شهریور ۹۸ سومین جشنواره بزرگ خانوادگی کارگران را در انزلی برگزار می‌کردیم بعضا شاید با اکراه هنگام طلوع خورشید خود را به کنار ساحل می‌رساندیم تا در ورزش صبحگاهی شرکت کنیم، اما امروز که در فضای مجازی جشنواره روز کارگر را برگزار کردیم حتما بیشترمان از ته دل خواستیم که خدایا درست کن تا دوباره دور هم جمع شویم... همدیگر را دوست بداریم و با هم ورزش و تفریح و نرمش کنیم و از لحظات زندگی لذت ببریم.
الهی که جشنواره شهریورماه امسال با رفع این بلای کرونا کنار هم و با هم در جشنواره خانوادگی شرکت کنیم.
امروز با تکیه بر عبور از تنگنا‌ها از راه این همراه جادویی جشنواره روز کارگر را در سراسر کشور برگزار کردیم و این بهترین راهی است که برای عقب نماندن از چرخه سلامت برگزیده ایم و چه خوب هم برای ما و شما جاافتاده و حتی با رخت بر بستن کرونا هم می‌تواند مسیری بسیار آسان برای ارتباط مستمر با خانواده بزرگ کارگری و توسعه روز افزون ورزش‌های سلامت محور باشد.
امروز از ورزشگاه شهید معتمدی استارت کار را راس ساعت ده زدیم و سپس استان‌های سراسر کسور همراهی کردند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور تمامی استان‌ها در جشنواره روز جهانی کارگر بسیار چشمگیر بود.
مهندس فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران با بیان اینکه چرخ ورزش را نمی‌گذاریم از حرکت بایستد گفت: ما می‌خواهیم بگوییم که ورزش آنقدر اهمیت دارد برای کارگران که در سخت‌ترین شرایط هم دست از آن بر نمی‌داریم و خوشحالم که برگزاری جشنواره هادر فضای مجازی که از اردیبهشت سال ۹۹ آغاز شده یک الگوی بسیار خوبی برای همه بخش هاست و امروز در هر بخشی که فعالیتی سراسری می‌خواهند انجام دهند از جشنواره ورزشی کارگران تاسی می‌گیرند. جشنواره با وبینار خیلی متفاوت است، چون ابعاد و گستردگی و تحرکی که جشنوار‌های ورزشی دارد در سایر بخش‌ها دیده نمی‌شود و انشالله که با دعای همه شما خوبان و دفع این مرحله سخت همه گیری ویروس کرونا دوباره در کنار هم و با هم ورزش کنیم.
وی با قدردانی از همه استان‌ها بخصوص استان‌های سمنان. بوشهر. قزوین و اصفهان که مشارکت میدانی داشتند گفت: به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری ۳۸ مجموعه و فضای ورزش کارگری در سراسر کشور خواهیم بود و با بهره برداری از این مجموعه‌ها سرانه فضای ورزشی کارگران افزایش چشمگیری خواهد داشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار