کد خبر: 1045293
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: چهار کیلومتر باقی‌مانده بزرگراه اهر- تبریز تا پایان خرداد سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود.

ابوالقاسم سلطانی،  با بیان اینکه حدود ۸۴ کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز چهار خطه است، افزود: بارندگی زودهنگام و یخبندان منطقه در سال گذشته، منجر به تعطیلی پروژه شده بود ولی در زمان کنونی روند تکمیل این پروژه در جریان است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون زیرسازی چهار کیلومتر از قطعه دوم این پروژه به اتمام رسیده است، اظهار داشت: افزایش قیمت مصالح و محدود بودن اعتبارات دولتی از عوامل تاخیر در اجرای این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اجرایی این بزرگراه به طول ۹۰ کیلومتر و عرض دو خطه احداثی ۱۱ متر با هفت دستگاه پل بزرگ و ۲۸۰ آبرو از سال ۱۳۸۶ به کارفرمایی این اداره کل آغاز شده است.

سلطانی، با اشاره به پیشرفت ۸۴ درصدی اجرای این پروژه، ادامه داد: در صورت تامین به موقع اعتبار، روند احداث تقاطع غیرهمسطح در این بزرگراه در موعد مقرر به اتمام می رسد.

وی یادآوری کرد: حدود ۴۰ کیلومتر از این بزرگراه از سال ۱۳۸۶ تا سال ۹۷ زیر بار ترافیک رفته بود و از سال ۹۷ تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر به آن اضافه شده و هم اکنون به ۸۴ کیلومتر رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر