کد خبر: 1044967
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تاثیرگذری عمیق هنر در میان مردم، خواستار ورود هنرمندان به پیگیری مطالبات رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی  در آیین رونمایی کتاب های صوتی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، افزود: هنرمندان بسیجی از اقشار تاثیرگذاری هستند که می توانند در جامعه با نقش آفرینی های خود تحول آفرین باشند و نباید چنین مزیتی به فراموشی سپرده شود.

وی نقش آفرینی هنرمندان بسیجی در شرایط کنونی کشور را مهم خواند و اظهار کرد: امروز هنرمندان باید به دوران افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس و نقش شهدا در آن دوران ورود کنند که جزو مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است و چون مردم از هر طیف و قشری با شهدا انس و الفت خاصی دارند، آثار هنری نیز می تواند مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.

نجفقلی زاده سرایی ادامه داد: زبان هنر مهم ترین راه ارتباطی با مردم و مخاطبان است چراکه تاثیری که یک اثر هنری با مولفه های هنری خود در مردم دارد بسیار مهم تر از تاثیر سخنرانی و ده ها کتاب و نوشته است که نمونه آن را در سریال های فاخری چون امام(ع) و مختار به عینه شاهدیم که با وجود گذشت سال ها از تولید آن مردم علاقه مند به تماشای آن ها هستند.

وی اخلاص در کار را از شاخصه های اخلاقی مهم و موثر در خلق آثار هنری بیان کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه اخلاص در کار برکت می آورد و هنرمندان باید کار خود برای شهدا را با نیت خالص و برای رضای خدا انجام دهند، افزود: در این حوزه نباید دنبال منیت و اسم و عنوان بود چراکه شهدا دنبال اسم نبودند و امروز وجود برخی از مشکلات در جامعه نیز ناشی از همین عنوان هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر