کد خبر: 1044740
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
سردار قاآنی:
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مسیری را که شهید سلیمانی گسترش داد و شهید حجازی ادامه داده و قول به پیروزی این راه داده است با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق می‌شود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سید محمد حجازی صبح امروز در دانشکده پرواز با حضور مسئولان لشکری و کشوری در اصفهان برگزار شد.

سرلشکر یحی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، عباس رضایی استاندار اصفهان و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

فرمانده نیروی قدس سپاه به عنوان سخنران ویژه این مراسم در بخشی از سخنانش با اشاره به شخصیت والای سردار شهید حجازی اظهار داشت: سردار حجازی قبل از انقلاب اسلامی مبارزه با رژیم طاغوت و در دوره انقلاب اسلامی جز جلوداران و پرتلاش های این سرزمین بود.

سردار اسماعیل قاآنی ادامه داد: حضور در عرصه‌های سخت از سیستان و بلوچستان گرفته تا مناطق غرب کشور از افتخارات رزمندگان استان اصفهان است، این استان افتخار میزبانی از جلوداران انقلاب را داشته و در صحنه‌های نیاز دوره دفاع مقدس هر کجا که لازم بود حضور این شهیدان بزرگوار در یگان‌های عملیاتی و مناطق مختلف مأموریتی از پایگاه منتظران شهادت در اهواز تا کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان از قرارگاه‌های اولی که در جنگ تشکیل شد تا قرارگاه قدس در هر کجای جبهه انسان‌های مقاومی بودند که نمونه برجسته آن شهید حجازی است.

سردار شهید حجازی همواره مورد تائید رهبران جهادی اسلام بود

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و فعالیت سردار شهید حجازی همواره مورد تائید رهبران جهادی اسلام از جمله حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و … بوده است، ابراز داشت: همه رهبران جهان اسلامی شهادت این سردار اصفهانی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفتند و این امر نشان دهنده اهمیت تلاش‌های این شهر برای جهان اسلام است.

فرمانده نیروی سپاه قدس با بیان اینکه سردار شهید حجازی مسئولیت پذیر بود و همواره بر انجام مسئولیت خود به بهترین شکل اصرار داشت، افزود: راه این شهید عرصه مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت تا مادامی که پرچم حکومت جهان به دست امام زمان (عج) بر تمام جهان برافراشته شود.

وی با تاکید بر اینکه جبهه‌های مقاومت در همه کشورهای اسلامی از جمله ایران، سوریه، لبنان، یمن، عراق و.. هر روز اقدامی اساسی در برابر دشمنان انجام می‌دهند، تصریح کرد: این روند همچنان ادامه دارد و هر روز قاسم سلیمانی‌ها و حجازی‌ها را پرورش خواهیم داد.

سردار حجازی فرمانده بزرگ جهادی بود

همچنین در ادامه این مراسم پیام دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت سردار حجازی قرائت شد. در بخشی از این پیام که توصیف دبیرکل حزب الله از شخصیت سردار حجازی بود آورده شده: «سردار حجازی فرمانده بزرگ جهادی و استراتژیستی بزرگ و برادری عزیز، صادق و مخلص بود.»

تسلیت اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب

در ادامه نیز بخشی از پیام اسماعیل هنیه رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت رحلت سردار حجازی که خطاب به رهبر معظم انقلاب ارسال شده در این مراسم قرائت شد. در بخشی از پیام آمده است: «ما در جنبش حماس، ضمن عرض تسلیت خاضعانه به محضر حضرت عالی و فرمانده نیروی قدس و خانواده این شهید بزرگوار و مردم عالیقدر ایران، مواضع گرانقدر این شهید را در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت و حل عادلانه مسئله فلسطین تقدیر و ارج می‌نهیم. خداوند این شهید را مشمول رحمت واسطه خویش قرار دهد».

در ادامه این مراسم نماز میت به امامت آیت‌الله مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان برگزار و پیکر مطهر این شهید بزرگوار روی دوش علاقمندانش به سمت گلستان شهدا حرکت کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
تبریک و تسلیت به مولا و ولیّ مان، ولی الله الاعظم حضرت بقیة الله روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه
و نائب بر حق امام زمان، ولی فقیه دوران، امام خامنه ای حفظه الله تعالی
و همه همرزمان و همراهان ایشان در این مسیر دشوار و پر پیچ و خم
و درنهایت به خانواده محترم و یادگاران آن شهید عزیز که برای لحظه ای از قدم برداشتن در مسیر الی الله که همان صراط مستقیم باشد غافل نشد و این عزت و سربلندی و افتخار را برای برای خود و خانواده خود به ارث گذاشت و شما با او همراهی نمدید تا به اینجا رسیدید.
روح پر فتوحش با صاحب اسمش و اجداد کرامش و شهداء منتسب به او و همه شهداء همرزمش از آدم ابوالبشر الی یوم القیامه محشور باشد. ان شا ألله
به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
هم رزم شهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار