کد خبر: 1044503
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
کمپین کاربران شبکه‌های اجتماعی به مناسبت ۱۷ آوریل روز اسیر فلسطینی
کاربران با اشاره به حضور ۷ هزار اسیر فلسطینی بی‌گناه در زندان‌های رژیم صهیونیستی از اسیرانی نام بردند که بیش از ۷۲۰۰ روز است که در زندان‌های صهیونیست‌ها در اسارت هستند و بد‌ترین برخورد‌های غیرانسانی با آن‌ها می‌شود.
جوان آنلاین: کاربران شبکه‌های اجتماعی به مناسبت ۱۷ آوریل، روز اسیر فلسطینی پویشی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند. کاربران با هشتگ‌های خود به سال‌ها زجر و اسارت فلسطینی‌ها و سکوت سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی در برابر این ظلم و جنایت اعتراض کردند. آن‌ها بیان داشتند این روز نه روز اسیر فلسطینی که روز اسارت فلسطین باید لقب بگیرد تا همه جهان از سال‌ها رنج مردم فلسطین آگاه شوند. کاربران با اشاره به حضور ۷ هزار اسیر فلسطینی بی‌گناه در زندان‌های رژیم صهیونیستی از اسیرانی نام بردند که بیش از ۷۲۰۰ روز است که در زندان‌های صهیونیست‌ها در اسارت هستند و بد‌ترین برخورد‌های غیرانسانی با آن‌ها می‌شود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص می‌خوانید.
 
علی رنجبر:

سهم کودکان فلسطینی از بازی‌های دنیا؛ بازی چشم‌بند و اسارت است. ۱۷ آوریل روز اسیر فلسطینی

عباس طاهری:

خیلی‌هاتون سمیر ابراهیم محمود ابونعمه رو نمی‌شناسید! اما لازمه بدونید الان حدود ۶۱ سالشه و نزدیک به ۳۶ سال از عمرش رو توی زندان اسرائیل بوده! چیزی نزدیک به عمر من و بیشتر از عمر خیلی از شماها! ۱۷ آوریل روز جهانی اسیران فلسطینه... که برای آزادیش اندازه عمر آدم‌ها میجنگن!

محمد پاداش:

شما همین الان از یک تا ۷هزار بشمار. سخته؟ طول میکشه؟! جالبه بدونید بعضی از فلسطینی‌ها بیشتر از ۷۲۰۰ روز در زندان‌های اسرائیلی اسیرن! یعنی بیش از ۲۰ سال اسارت! ۱۷ آوریل، روز اسیر فلسطینیه. صدای اسرای فلسطینی باشیم.

زهرا مانع‌آزاد:

نائل البرغوثی که فقط به جرم دفاع از وطنش ۴۲ ساله در یک سلول زندانیه تنها دو ساعت در روز میتونه خورشید رو ببینه، مردی که قدیمی‌ترین اسیر جهان! امروز برای ایستادگی و مقاومت چنین مردان آزاده‌ای فریاد می‌زنیم. یوم_الأسیر_الفلسطینی

زینب حسینی:

اگر با اسرائیلی‌ها زمان به اسارت گرفتن مثل اسیر فلسطینی برخورد می‌شد، اتهامشون گفته نمیشد، تجاوز به عنف می‌شد و با دست وچشم بسته از پلکان پرتشون می‌کردن پایین جهان چطوری بود؟ دنیا اینقدر سکوت می‌کرد؟ بیچاره مردم مظلوم فلسطین...

علی سیستانی:

از اروپا بیاد و کشورت رو بگیره! اسمش رو حذف کنه و نام جعلی براش بذاره! خونت رو خراب کنه و اهل خونه رو اسیر! بگیم ۱۷ آوریل روز اسیر فلسطینی کمه! باید بگیم ۱۷ آوریل روز اسارت فلسطین!

حمید حمایت:

در حال حاضر تعداد اسرای فلسطینی به عدد ۶۵۰۰ نفر رسیده که ۳۵۰ نفر از آن‌ها کودک و ۶۲ نفر زن هستند. از این میان ۱۸۰۰ نفر دچار بیماری‌های مختلف هستند که ۷۰۰ نفر از آن‌ها نیازمند معالجات فوری پزشکی هستند. ۱۷ آوریل _ روز اسیر فلسطینی

سبحان برکتی:

۱۹سال دیگر هیچ اسرائیلی وجود نخواهد داشت که فلسطینی اسیر باشد.

سیده‌زهرا عبداللهی:

از بین این همه روز خدا، یک روز هم به نام اسیری که جرمش را نمی‌داند... روزت مبارک اسیر فلسطینی...

محمدمهدی ملکی:

برای اینکه بهتر با معنا و مصادیق حقوق بشر! آشنا بشیم. بهتره نگاهی داشته باشیم به وضعیت اسفبار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی. ۱۷ آوریل روز اسیر فلسطینی.

پدرام شمیرانی:

بیش از یک میلیون فلسطینی تجربه زندانی شدن توسط اسرائیل رو داشتن. در حالی که جمعیت فلسطین حدود ۶ میلیون نفره! ۱۷ آوریل روز اسیر فلسطینی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار