کد خبر: 1044498
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
هر قدر هم اصلاح طلبان تلاش کنند که علنی بگویند مسئولیت دولت روحانی با ما نیست، اما خود که می‌دانند در واقعیت این مسئولیت با آنهاست و مردم هم از چشم آنان می‌بینند. این میان برخی اصلاح‌طلبان هم نمی‌توانند همیشه فیلم بازی کنند و گاه اذعان‌هایی به آبروی رفته اصلاح‌طلبان به دلیل عملکرد دولت روحانی دارند. از جمله، محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید مجلس سابق و مدیر مسئول روزنامه اصلاح طلب ابتکار در سرمقاله روزنامه‌اش به بیان تبعات حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ پرداخته است.

او در تشریح وضعیت سیاسی جریان اصلاحات و کاهش مقبولیت اصلاح طلبان در میان بدنه اجتماعی‌شان نوشته است: «با وجود تقلا‌های بی‌اثر، شاید اصلاح‌طلبان در این انتخابات بروند هواخوری و موضوعیت خاصی در این انتخابات پیدا نکنند. راستش تقلای بی‌مورد می‌کنیم؛ دولت حسن روحانی آبرویی برای اصلاح‌طلبان نگذاشته است.» وکیلی در ادامه با تأکید بر اینکه «هیچ دولتی مانند این دولت این هنر را نداشت که ۲۵ میلیون رأی را در عرض چند ماه برساند به دو، سه میلیون»، خاطرنشان کرده است: «به‌رغم نظر امثال واعظی، تنها سرمایه اصلاح‌طلبان، یعنی مردم، قربانی بی‌کفایتی این دولت شده است. خودکرده را تدبیر نیست. تصمیم خودمان بود و اکنون نیز هزینه آن را باید تحمل کنیم.

او اعتراف کرده که «ما خسارت این دولت را به مردم بدهکاریم! اصلاح‌طلبان به لحاظ موقعیت گرفتار دوسر باخت هستند. در این مدت توان رفع سوءتفاهم حاکمیت را نداشتند بنابراین گپ حاکمیت و اصلاح‌طلبان عمیق‌تر از قبل شد. از سویی دیگر تنها سرمایه آنان یعنی مردم در مسلخ خودشیفتگی دولت حسن روحانی به باد رفت.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
1
0
گدا به گدا رحمت خدا
مگر برای خودش باقی گذاشته که به شما شکم گنده ها هم برسه
مخصوصا با این جفنگیات ظریفانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار