کد خبر: 1044480
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
یک عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: امیدوارم بتوانیم در جام جهانی فرانسه تاریخ‌ساز شده و چند سهمیه دیگر در بخش انفرادی و تیمی زنان و مردان کسب کنیم.
 میلاد وزیری، در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: از مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیروکمان به دلیل این که شرایط برای دریافت واکسن کرونا را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

او افزود: امیدوارم به‌زودی همه مردم ایران این واکسن را دریافت کنند، البته ما ورزشکاران دغدغه زیادی در زمینه کرونا داشتیم، زیرا به دلیل حضور در اردوها، مسابقات، فرودگاه و خوابگاه همیشه نگران این ویروس و درگیری با این بیماری را داشتیم که خدا را شکر این نگرانی و استرس مرتفع شد.

وزیری هم‌چنین پیرامون تورنمنت بین‌المللی ترکیه خاطرنشان کرد: تورنمنت ترکیه پس از یک سال دوری از میادین مسابقات بین‌المللی فرصت بسیار خوبی برای آماده‌سازی کمانداران به ویژه کماندارانی که خود را برای حضور در جام جهانی فرانسه به عنوان انتخابی المپیک، آماده می‌کنند، بود.

وی اضافه کرد: البته این تورنمنت فرصت خوبی برای ارزیابی و محک زدن خودمان بود تا با کمانداران چند کشور دیگر در اردوی مشترک تمریناتی را دنبال کنیم و این ارزش بسیار زیادی برای همه ما که راهی مسابقات جام جهانی سوییس، فرانسه و انتخابی المپیک هستیم، بود.

وزیری در پایان تصریح کرد: با توجه برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون انجام داده، امیدوارم بتوانیم در فرانسه تاریخ‌ساز شده و چند سهمیه خوب در بخش انفرادی و تیمی زنان و هم‌چنین تیمی مردان کسب کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار