کد خبر: 1044445
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبرداد
سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت:در حال حاضر در مناطق کم برخوردار کمبود پلاک بسیاری به چشم می خورد، در این راستا بنا داریم با مساعدت شهرداری مناطق کم برخوردار پلاک های موردنیاز را تهیه و نصب کنیم.

سید مجتبی منتظری  سرپرست سازمان فرهنگی واجتماعی شهرداری مشهددر خصوض آیین نامه اجرایی درج ترجمه زبان عربی و انگلیسی در تابلوهای هسته مرکزی، معابر زائر پذیر، معابر اصلی و معابر سطح شهر، اظهار کرد: در جلسه صحن علنی اسفند ماه سال گذشته این موضوع مطرح و تصویب شد، از این رو اداره نامگذاری شهرداری مشهد تابلوهای منطقه ثامن و تابلوهای اصلی سطح شهر که زائرین با آن در ارتباط هستند را مجهز به ترجمه عربی و انگلیسی کرده است.

وی بیان کرد:مطابق این مصوبه کلیه زائرین عرب زبان و سایر آنان با استفاده از ترجمه انگلیسی و عربی تابلوهای سطح شهر می توانند معبر را شناسایی و وارد مکان های تفریحی، زیارتی و گردشگری شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص شکایات انجام شده در رابطه با پلاک گذاری منازل موجود در منطقه محله پنجتن نیز، افزود: برای این پلاک ها با شهرداری منطقه 4 به توافقاتی رسیده ایم. در این منطقه حدود 6 هزار پلاک نیاز دارد و تاکنون دو هزار پلاک این منطقه فراهم و نصب شده است.

منتظری تاکید کرد:طبق هماهنگی انجام شده با این منطقه بنا براین شد مابقی پلاک ها را نیز در بازه زمانی 6 ماهه آینده آماده و تحویل این منطقه بدهیم.

وی با بیان اینکه در مناطق کم برخوردار کمبود پلاک بسیاری به چشم می خورد، تصریح کرد:در این راستا بنا داریم با مساعدت شهرداری مناطق کم برخوردار پلاک های موردنیاز را تهیه و نصب کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد:همچنین از دیگر اقدامات ما در راستای نامگذاری معابر سطح شهر می توان به نامگذاری 42 معبر فرعی با حفظ شماره به نام بانوان شهید؛ در کمیته نامگذاری اشاره کرد. این نامگذاری به صورت لایحه در جریان تصویب شورای اسلامی شهر قرار دارد و به محض تصویب آن این تابلوها در مکان های مدنظر نصب خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار