کد خبر: 1044274
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
انصارالله:
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت که تاکنون هیچ جدیتی از سوی ائتلاف سعودی برای توقف تجاوز به یمن مشاهده نشده است.

سرویس بین الملل جوان‌آنلاین: رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن گفت که تاکنون هیچ جدیتی از سوی ائتلاف سعودی برای توقف تجاوز مشاهده نشده است.

«محمد عبدالسلام» در صفحه توئیتر خود نوشت: هنوز جدیتی برای توقف تجاوز مشاهده نکردیم و هرگونه دعوت به صلح را تا زمانی که رفع کامل محاصره جزو آن نباشد، جدی نمی‌دانیم.

وی افزود: یا صلح برای همه است یا صلحی وجود ندارد. درخواست برخی طرف‌های بین المللی نشانگر تصویری گزینشی از صلح است که درصدد اعطای آن به کشورهای متجاوز و محروم کردن یمن از آن است.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
سلام: اگر متجاوزان جنایت پیشه آل سعود بخواهند دست ازجنگ ، شرارت و خونریزی مردم مظلوم یمن بردارند،ارتش و کمیته های مردمی یمن باید پیوسته اهداف نظامی ، نفتی ،اقتصادی ،شریان های حیاتی ،و حتی کاخ های ظلم و جورحاکمان عربستان را هدف حملات ویرانگرقرار دهند تا تجاوز گران به ترس و وحشت افتاده و دست از تجاوز و ماجراجویی علیه ملت ستمدیده یمن بردارند جمهوری اسلامی وسپاه پاسداران بر اساس آموزه های دینی نباید فرقی بین این ملت ستمدیده بافلسطین و حزب الله لبنان،سوریه عراق و... قائل شوند وباید در این راستاپشتیبانی راهبردی نظامی و رفع محاصره اقتصادی به ملت بی پناه یمن را در دستور کار قرار دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار