کد خبر: 1044045
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اقدام ایران جهت غنی‌سازی ۶۰ درصد
مورد اصابت قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی و پایگاه جاسوسی- امنیتی این رژیم در اربیل عراق از جمله اتفاقاتی در روز گذشته بود که کاربران آن را اقدامی از سوی ایران تعبیر کردند. این خبر‌ها با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.
جوان آنلاین: پس از اقدام تروریستی در تأسیسات هسته‌ای نطنز و پذیرش مسئولیت آن از سوی برخی سران رژیم صهیونیستی و مطالبه کاربران شبکه‌های اجتماعی جهت پاسخ محکم به این رژیم، ایران در گام نخست طی نامه‌ای به رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که غنی‌سازی ۶۰ درصدی را آغاز می‌کند. همچنین مورد اصابت قرار گرفتن کشتی رژیم صهیونیستی و پایگاه جاسوسی- امنیتی این رژیم در اربیل عراق از جمله اتفاقاتی در روز گذشته بود که کاربران آن را اقدامی از سوی ایران تعبیر کردند. این خبر‌ها با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. برخی کاربران ضمن دفاع از اقدام محکم ایران خواستار پایان بخشیدن به مذاکرات وین بودند. کاربران دیگری اقدام ایران به غنی‌سازی ۶۰ درصد را خنثی‌کننده نقشه‌های صهیونیسم دانستند. در ادامه بخش‌هایی از این واکنش‌ها را بخوانید.
 
علی سیستانی:

عراقچی از آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد خبر داد! محکم‌ترین تودهنی به اسرائیل یعنی همین که امروز آغاز شد. غنی‌سازی ۶۰ درصد! نوش جونت آقای نتانیاهو...

مسعود براتی:

‏غنی‌سازی ۶۰ درصد آغاز شد، خبر خوبی است. اما جای تعلیق مذاکرات برای احیای برجام را که درست‌ترین پاسخ است، پر نمی‌کند. ‎#برجام

علی قلهکی:

‏آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد اقدامِ متقابلِ خوبی در مقابل خرابکاری‌هاست، به شرطی که نفوذی‌ها و شبکه آن‌ها قبل از هر چیزی دستگیر شوند!

سیدمحمد حسینی:

تا سه نشه بازی نشه! (پس از اعلام غنی‌سازی ۶۰ درصد و حمله به کشتی رژیم صهیونیستی) ایستگاه جاسوسی، شنود و امنیتی اسرائیل در استان اربیل عراق هدف حمله قرار گرفت. این مرکز به شکل قابل توجهی منهدم شد و بیشتر افراد حاضر در آن، که عمدتاً وابسته به موساد بودند، کشته و زخمی شدند.

‏‏امید نریمانی:

فراهم‌کردن مقدمات غنی‌سازی ۶۰ درصد از یک طرف و هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی از طرف دیگه، شروع مرحله تازه در مقابله با رژیم صهیونیستیه، حواستون‌که جمع هست از این به بعد بیشتر حواستون رو جمع کنین، پوشکم انبار کنین که تازه شروع شده.

بهنام فارسی:

ترجیح می‌دادم در واکنش حمله به سایت نطنز و تنبیه غرب، خبر تعلیق کامل نظارت‌های پادمانی IAEA و اخراج بازرسان این آژانس را می‌شنیدم تا خبر اعلام غنی‌سازی ۶۰ درصد. کور کردن چشم‌های دشمن حیاتی‌ترین اقدام قبل از هر قدم مهم است و دست دشمن را از مهم‌ترین ابزار اقدامات خرابکارانه کوتاه می‌کند.

اکبر نبوی:

غنی‌سازی ۶۰درصد (که به احتمال زیاد با دستور رهبری آغاز شده) یعنی به‌هم زدن بازی‌های ضد ایرانی غرب. یعنی رفتن به سوی استراتژی اقدام.

احسان تقدسی:

غنی‌سازی ۶۰ درصد واکنش طبیعی ایران به نقض حقوق کشور در داشتن انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز است. دنیایی که مشوق خرابکاری اسرائیل در نطنز است باید حالا برای توقف ۶۰ درصد با ایران چانه‌زنی کند. فقط یادمان باشد جای غنی‌سازی ۶۰ درصدی در همه سایت‌ها است نه فقط نطنز.

مهدی محمدی:

هدف امریکا از حمله تروریستی به نطنز گرفتن اهرم‌های قدرت ایران و تخلیه قدرت متراکم شده با اجرای قانون مجلس بود. آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد اهرم‌ها را به شیوه بسیار قوی‌تری احیا خواهد کرد.

محمد میری:

آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد خیلی هم خوب، منتها انجام این کار تو سایت نطنز که مشخص شده زدنش کار سختی براشون نیست منطقی نیست. اگر مسئولان مصمم به انجام این کار هستند، باید غنی‌سازی را به سایت فردو منتقل کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
اون چشمها زیاد مهم نیست تا وقتی چشمهای نامحرم اصلیشان در کاسه سر دولتمردادن واداده غربزده بی هنر میچرخد
چشمهای نامحرم در پاستور است
آدرس اصلی را اشتباه گرفته اید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار