کد خبر: 1044017
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
گروه استان‌ها – تهران بزرگ- مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ از رسیدگی به مشکلات مراجعان در دفاتر ارتباط مردمی در همه پلیس‌ها خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین :  سرهنگ "رسول احمدی" با اشاره به اینکه در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا این مهم تحقق پیدا کند و هرکس باید دراین زمینه وظیفه و مسئولیت خود را به نحو احسن به انجام برساند، بیان داشت: دفاتر ارتباط مردمی در همه پلیس‌ها آمادگی رسیدگی به مشکلات مراجعان را در چهارچوب ضوابط و مقررات دارند.
وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع به طور جد در سرلوحه کار ما می‌باشد، عنوان داشت: اولویت کار دفاتر ارتباطات مردمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سال جدید اهتمام ویژه برای پیگیری مشکلات مراجعان می‌باشد.
مشاور و رییس دفتر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: سامانه ۱۴۷ پلیس پایتخت با رعایت اصل سرعت و دقت به درخواست و مشکلات کارکنان کادر و وظیفه به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی می‌کند و تا حصول نتیجه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.
سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: جلب رضایت مردم و بالا بردن جایگاه و منزلت پلیس از جمله مهم‌ترین دغدغه ما می‌باشد که تلاش می‌کنیم با مجاهدت و خدمت صادقانه و پاسخگویی مناسب این مهم انجام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار