کد خبر: 1043918
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
مرحله چهارم نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته و در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مراسم آغاز مرحله چهارم کمک‌های مؤمنانه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه که در ادامه سه مرحله قبلی است، بیش از ۵/ ۱ میلیون بسته کمک مومنانه شامل برنج ایرانی، حبوبات، رب، شکر، خرما و ماکارونی میان اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مرحله چهارم نهضت کمک مؤمنانه که صبح دیروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: نهضت کمک‌های مؤمنانه در سال گذشته خاطره‌خوشی از خود به جای گذاشت. وی افزود: با توجه به اینکه مساوات یک فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود چهارمین مرحله از این نهضت امروز آغاز می‌شود. بسته‌های امروز از محل واریزی مردم به حساب سازمان بسیج و کاملاً با اقلام ایرانی تهیه شده‌است.

سردار سلیمانی گفت: خیرین در این میان نقش برجسته‌ای دارند و امسال هم این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون بسته را برنامه‌ریزی کردیم که در استان‌ها تهیه و توزیع خواهد شد. چون مردم کمک می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به ۵/۱ میلیون بسته با محتوای کالای ایرانی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در خصوص کمک به آسیب‌دیدگان کرونا افزود: کمک به آسیب دادن کرونا و کسانی که قرنطینه می‌شوند در قالب همین بسته‌ها پیش بینی شده‌است و در قالب طرح شهید سلیمانی نیز وضعیت آن‌ها پیگیری خواهد شد.

گفتنی است که از نکات حائز اهمیت در این مرحله از نهضت کمک مؤمنانه، استفاده از اقلام سبد معیشتی صد در صد تولید داخل کشور بوده که با هدف رونق در بخش تولید و حمایت و پشتیبانی از کالا‌های داخلی و ارائه بسته‌هایی با کیفیت بالاتر انجام شده‌است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار