کد خبر: 1043823
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :
کریم زارع گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر راه ­اندازی "رزمایش گسترده مواسات و همدلی"به منظور "ترویج فرهنگ خیر، احسان و نشر سنت­‌های حسنه" در کشور به دلیل شرایط اقتصادی مردم و در پی شیوع ویروس کرونا، کمیته امداد استان اصفهان همزمان با سراسر کشور رزمایش "ایران همدل "را با نظر کمک به جامعه هدف همزمان با نیمه شعبان آغاز و تا پایان سال ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را یکی از برنامه های مهم کمیته امداد اصفهان در طول عمر ۴۲ ساله خود عنوان کرد و گفت: سال گذشته حاصل اجرای طرح ایران همدل در استان اصفهان توزیع ۲۲۵ هزار سبدکالای اساسی و بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار وعده غذای گرم با ارزش ۶۰ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ابراز داشت: امسال نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و اهمیت موضوع معیشت نیازمندان، ستاد اطعام مهدوی با آغاز اجرای رزمایش ایران همدل- اطعام مهدوی تشکیل شد. کریم زارع بیان کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت تمامی مردم و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، موسسات خیریه، نیروهای نظامی و .... یکبار دیگر عزم مردم اصفهان در اطعام نیازمندان را در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی بصورت طبخ غذاهای گرم و سبدهای غذایی اجرایی نماییم.

زارع با اشاره به در پی بودن ماه مبارک رمضان ادامه داد: ماه رمضان به تبعیت از سیره و سنت پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان است و امیدواریم به همت مردم نیکوکار و مومن اصفهان در پایان این ماه مبارک ضمن رفع مشکل نیازمندان، شاهد شکست ویروس منحوس کرونا و بازگشت صحت و سلامتی به مردم عزیز استان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک های غیرنقدی خود را با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان تحویل نمایند و مساعدتهای نقدی خود را با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ ، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir  و واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به این امر خدا پسندانه اختصاص  دهند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر