کد خبر: 1043534
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
سردار حمیدی اعلام کرد
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: در بهمن ماه سال گذشته ۲۶ نفر از هموطنان را به دلیل خاموشی بزرگراه‌ها از دست دادیم که با برگشت روشنایی به معابر این عدد کاهش پیدا کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نخستین نشست خبری سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: پلیس راهور تهران برای دومین سال متوالی پلیس راهور تهران در کاهش تصادفات و حوادث موفق و برتر بوده است.

وی افزود: حدود ۴۰ درصد از تصادفات سال ۹۹ مربوط به عابرین پیاده بود و اقدامات زیادی توسط شهرداری تهران انجام شد تا توانستیم سهم عابرین پیاده را ۸ درصد کاهش دهیم.

حمیدی گفت: حدود ۴۴ درصد از حوادث سال گذشته مربوط به موتورسیکلت بود و نسبت به سال‌های گذشته این حوادث ۸ درصد افزایش داشت. همچنین تردد موتورسیکلت در پایتخت ۱۵ درصد افزایش داشت.

رئیس پلیس راهور فاتب بیان کرد:۱۶ درصد از تصادفات سال ۹۹ مربوط به خودرو‌های سواری است.

وی ادامه داد: در بهمن ماه سال گذشته ۲۶ نفر از هموطنان را به دلیل خاموشی بزرگراه‌ها از دست دادیم. با برگشت روشنایی به معابر این عدد کاهش پیدا کرد.

حمیدی خاطرنشان کرد: ۴ نفر از مأموران پلیس راهور بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و بیشترین آسیب را از ویروس کرونا این پلیس دید.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۳۷ هزار موتورسیکلتی که باید به پارکینگ منتقل می‌شدند با اجرای طرح موتوریار به پارکینگ نرفتند.

وی گفت: در سال ۹۹ رقم تصادفات منجر به فوت به حدود ۵۶۰ نفر رسید البته باید صبر کنیم تا پزشکی قانونی آمار نهایی اسفندماه را اعلام کند.

حمیدی با اشاره به برنامه‌های راهور برای سال ۱۴۰۰ افزود: ساماندهی موتورسیکلت سواران، اجرای جدی تری طرح موتوریار، ساماندهی بار شهری، ساماندهی خودرو‌های جرثقیل‌دار و همچنین ساماندهی حوزه‌های مربوط به عابرین پیاده از اهداف ما در سال ۱۴۰۰ است.

رئیس پلیس راهور فاتب بیان کرد: در حوزه اصلاحات هندسی هنوز جای کار است و خیلی از زیرگذر‌ها باید راه اندازی شود و خیلی از معابر نیاز به ایمن سازی دارد، همچنان نصب نیوجرسی در بزرگراه‌ها را دنبال می‌کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار