کد خبر: 1043409
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد شهید صیاد شیرازی،نوشت: نام این شهید به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی زبانزد و مورد احترام همگان است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد شهید سپهبد صیاد شیرازی، نوشت:بی تردید مطالعه دقیق زندگی این فرمانده شجاع به ویژه دوران حضور موثر ایشان در عملیات های دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف جنگ و تلاش خستگی ناپذیرش در سال‌های پس از دفاع مقدس در دستیابی به اهداف مهم نشر و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری و مبارزه با استکبار، برای جوانان و به ویژه افسران و فرماندهان جوان می تواند به عنوان الگویی بسیار اثرگذار و راهگشای بسیاری از تصمیم های کلان در عرصه های دفاعی و عملیاتی باشد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دومین سالگرد شهادت فرمانده شجاع و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که بخش مهمی از دوران خدمت خود را در مسیر مبارزه ،جهاد و دفاع از آرمان های بلند ایران اسلامی پشت سرگذاشت و در این مسیر مزد فداکاری خود را با شهادت در راه خدا دریافت کردگرامی می داریم.

نام شهید سپهبد صیاد شیرازی نه تنها در ارتش که در نیروهای مسلح و ایران سربلند اسلامی به عنوان یک فرمانده انقلابی و مدیری جهادی زبانزد و مورد احترام همگان است. این شهید والامقام با اخلاص و تفکر معنوی و هوشمندانه مبتنی بر دانش و بینش خود ضمن تحکیم و تقویت اقتدار ملی، توانست با تلاش خستگی ناپذیر و فرماندهی مقتدرانه خود، پیروزی های متعددی را در میادین نبرد به ارمغان آورد.

بی تردید مطالعه دقیق زندگی این فرمانده شجاع به ویژه دوران حضور موثر ایشان در عملیات های دفاع مقدس و حضور در مناطق مختلف جنگ و تلاش خستگی ناپذیرش در سال‌های پس از دفاع مقدس در دستیابی به اهداف مهم نشر و گسترش فرهنگ مقاومت و پایداری و مبارزه با استکبار، برای جوانان و به ویژه افسران و فرماندهان جوان می تواند به عنوان الگویی بسیار اثرگذار و راهگشای بسیاری از تصمیم های کلان در عرصه های دفاعی و عملیاتی باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه ۴۸۰۰۰ لاله سرخ ارتش، اعلام می دارد در راستای سربلندی،عزت، اقتدار، بالندگی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی همواره پا در رکاب بوده و با تأسی به فرهنگ والای جهاد و شهادت به آرمان های والای شهیدان بویژه شهید صیاد شیرازی جامه عمل خواهد پوشید.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار