کد خبر: 1043157
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
مأموران پلیس کلانتری شهرک ولیعصر سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت خودرو می‌کرد به دام انداختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این حادثه گفت: صبح دیروز فردی با مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر تماس گرفت و اعلام کرد خودروی سواری‌اش از مقابل خانه‌اش سرقت شده است. با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند.

مأموران پلیس در نخستین گام مشخصات خودروی مسروقه را به تیم‌های گشت پلیس در محدوده اطلاع دادند و همچنین برای شناسایی و دستگیری سارقان اقدام به گشت‌های ویژه کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: در نهایت یکی از گشت‌های مستقر در محدوده خیابان بهرامی خودرویی را با مشخصات مذکور، اما با پلاکی مخدوش شده مشاهده کردند و برای بررسی به سمت این خودروی در حال حرکت تغییر مسیر دادند. مأموران به راننده خودرو دستور توقف دادند، اما راننده خودرو به محض اینکه دستور پلیس را شنید به جای توقف بر سرعت خود افزوده و پس از ورود به خیابانی فرعی در همان محدوده سعی کرد از دست پلیس فرار کند، اما دقایقی بعد مأموران پلیس در تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند راه وی را سد کرده و راننده را بازداشت کردند. این مقام انتظامی گفت: متهم بازداشت کنند به همراه خودروی مذکور به کلانتری انتقال یافت و به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تحقیقات تکمیلی مشخص شد خودروی سرقتی همان وسیله نقلیه مسروقه‌ای است که یک ساعت پیش اعلام سرقت شده بود. متهم در بازجویی‌ها به سرقت سریالی چهار خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اعلام اینکه متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت به شهروندان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان و قفل پدال برای خودرو‌های خود استفاده کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار