کد خبر: 1042728
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
مرد شیطان‌صفت که متهم است با تهدید چاقو دختر نوجوان را ربوده و به او تعرض کرده‌بود به اعدام محکوم شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۲۲‌مرداد‌سال‌۹۹، دختر ۱۴‌ساله به نام فرانک مأموران پلیس پایتخت را از ربودن خواهر دوقلویش باخبر کرد. او در توضیح ماجرا گفت: «ساعتی قبل همراه خواهر دوقلویم فرنوش و یکی از بستگانمان که کیارش نام دارد به پارک رفته بودیم. بعد از تفریح در حال برگشت به خانه بودیم که یک خودروی سواری پژو پرشیا سد راهمان شد. راننده پیاده شد و خواهرم را به زور سوار ماشین کرد و گریخت. شیشه‌های خودرو دودی بود به همین دلیل نتوانستیم چهره راننده را شناسایی کنیم.»

با ثبت این توضیحات تحقیقات برای یافتن دختر نوجوان آغاز شد تا اینکه ساعتی بعد فرنوش در حالیکه آشفته بود در جنوب شهر پیدا شد. فرنوش مورد تحقیق قرار گرفت و گفت از سوی راننده مورد آزار قرار گرفته است.

بعد از آن بود که راننده شیطان صفت تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. فرشاد ۲۸‌ساله از مجرمان سابقه‌دار بود که مشخص شد دو سال قبل هم به اتهام تعرض به دختری جوان بازداشت شده بود. متهم با اقرار به جرمش راهی زندان شد. پرونده نیز با کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و مقابل هیئت قضایی شعبه‌هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

با اعلام رسمیت جلسه، شاکی در جایگاه قرار گرفت و در طرح شکایت خود گفت: «شب حادثه، هنگام برگشت از پارک، متهم با خودرو‌اش سد راهمان شد و قصد مزاحمت داشت. یکی از بستگانمان به نام کیارش که همراهمان بود مانع شد، اما متهم به رویش چاقو کشید سپس دستم را گرفت و مرا به زور داخل ماشین انداخت. خیلی ترسیده بودم و در حالیکه فریاد می‌کشیدم او مرا سوار خودرو اش کرد و به حاشیه شهر برد.»

شاکی در حالیکه گریه می‌کرد، ادامه داد: «مردجوان در محل خلوتی توقف کرد سپس به طرفم آمد. وقتی از نیت شیطانی اش مطلع شدم به او التماس کردم، اما اهمیتی نداد و....»

بعد از آن کیارش هم در جایگاه حاضر شد و حرف‌های شاکی را تأیید کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول جرمش ابراز پشیمانی کرد و از شاکی و دادگاه درخواست گذشت کرد. در پایان هیئت قضایی بعد از شور با توجه به مدارک موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار