کد خبر: 1042654
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مصرف 13.6 میلیارد متر مکعب گاز در استان طی سال گذشته خبرداد.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود:در سال گذشته 13 میلیارد و 670 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان مصرف شده است.

وی گفت:در سال 99 در تمام حوزه‌ها به غیر از حمل و نقل شاهد افزایش مصرف هستیم همچنن میزان مصرف گاز طبیعی استان در سال 98، 12 میلیارد و 836 میلیون مترمکعب بود که این رقم در سال 99 با 6 و نیم درصد افزایش به 13 میلیارد و 670 میلیون مترمکعب رسید.

افتخاری افزود:سه میلیارد و 139 میلیون مترمکعب معادل 23 درصد از مجموع گاز مصرفی استان در سال گذشته تحویل بخش نیروگاهی شد که این رقم نسبت به سال 98، 6.2 افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سال گذشته، بخش خانگی، عمومی و تجاری استان هفت میلیارد و 861 میلیون مترمکعب و بخش حمل و نقل هم 746 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرد. ا

فتخاری با بیان این مطلب که در سال 99 در تمام حوزه‌ها به غیر از حمل و نقل افزایش مصرف را شاهد بوده ایم افزود: در سال گذشته تعداد مشترکین گاز استان فقط 5 درصد افزایش داشته و این در حالی است که در برخی از ماه‌های سال شاهد افزایش 15.6 درصدی مصرف در بخش خانگی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان به بلندمرتبه سازی ها و چرخش جمعیتی در شهر مشهد مقدس هم اشاره کرد و گفت: بیشترین حجم مصرف گاز طبیعی استان در سال 99 با چهار میلیارد و 599 میلیون مترمکعب معادل 33 درصد کل گاز مصرفی خراسان رضوی در بخش خانگی، عمومی، تجاری و صنایع جزء مشهد به ثبت رسید. وی تصریح کرد: با تلاش و کوشش شبانه روزی و برنامه ریزی درست و صحیح، جریان گاز طبیعی بخش خانگی و عمومی استان در سال گذشته همانند سال های قبل از آن به‌صورت 100درصد پایدار بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار