کد خبر: 1042533
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تاکید کرد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از کلیه فعالان رسانه ای خواست تا از گمانه زنی در خصوص رد و یا تایید صلاحیت ها دوری کنند تا فضای استان برای برگزاری انتخابات، فضایی توام با آرامش و در مسیر قانونی باشد.

سید محمدرضا موسوی زاده در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان گفت: فعالان رسانه ای و اجتماعی از گمانه زنی های انتخاباتی دوری کنند.

وی با ذکر این مطلب افزود: انتخابات پیش رو که یکی از مهمترین انتخابات کشور در برهه ای حساس برگزار می شود، نیازمند آرامش برای انتخاب اصلح است.

موسوی زاده ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان کوچکترین واحد های تصمیم گیری در روستا و شهرها، انتخاباتی پر اهمیت است که همه فعالان سیاسی، اجتماعی و رسانه ای می بایست به این موضوع توجه داشته و در راستای تقویت مشارکت حداکثری شهروندان اقدام کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به قرار داشتن در زمان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: اینکه عده ای به گمانه زنی در خصوص رد و یا تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی می پردازند، امری غیر واقعی است چرا که هنوز زمان زیادی تا اعلام نتایج تایید صلاحیت ها باقی مانده است.

وی ادامه داد: زمان اعلام قطعی نامزدهای انتخاباتی یک هفته پیش از برگزاری انتخابات است که قانون مسیر مشخصی را برای افرادی که به هر شکل صلاحیت آنان در این بخش احراز نمی شود، در نظر گرفته که افراد می توانند از این مسیر، موضوعات خود را پیگیری نمایند.

موسوی زاده افرود: اینکه عده ای که در زمان تقریبا دو ماه باقی مانده برای اعلام صلاحیت های قطعی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر، اقدام به گمانه زنی در خصوص تایید و یا رد صلاحیت افراد می کنند، امری خارج از عرف برگزاری انتخابات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: فعالان رسانه ای و شبکه های مجازی استان البرز که سابقه آنان نشان می دهد در برهه های حساس، اقدامات قابل توجه و در راستای تقویب نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند، اکنون و در این برهه زمانی به وظیفه خود عمل کرده و در راستای مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات اقدام خواهند نمود.

وی با اشاره به روند قانونی بررسی صلاحیت ها در شهرستان و حضور افرادی با سابقه درخشان در این حوزه اظهار داشت: یقینا هیات های اجرایی و نظارت شهرستان هم که اعضا و روسای آنان از معتمدان خوش نام و با سابقه روشن هستند، قانون را مد نظر قرار خواهند داد.

موسوی زاده ادامه داد: همانگونه که نماینده محترم ولی فقیه در استان در خطبه‌های گذشته خود به این موضوع اشاره کرده است، هیات اجرایی و نظارت، در رد و یا تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، دین خود را به دنیای دیگران نخواهند فروخت.

وی در پایان از کلیه فعالان رسانه ای خواست تا از گمانه زنی در خصوص رد و یا تایید صلاحیت ها دوری کنند تا فضای استان برای برگزاری انتخابات، فضایی توام با آرامش و در مسیر قانونی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار