کد خبر: 1042337
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
سرپرست شهرداری مراغه گفت: پروژه تعریض خیابان شهید قدوسی به علت طرح شکایت و ادعای مالکیت از طرف شخص ثالث متوقف شده و سرنوشت آن در گرو صدور رای نهایی مراجع قضایی است.

 شهرام مروتی  اظهار داشت: این شاکی علیه شهرداری مراغه به عنوان مستاجر طرح دعوی کرده و حکم خلع ید صادر شده بود که اجرای آن به دلیل ورود اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به عنوان مالک ملک مذکور به پرونده قضایی، به تعویق افتاد.

وی اضافه کرد: پرونده در حال رسیدگی و طی مراحل قانونی بوده و شهرداری برای ادامه اجرای پروژه منتظر صدور رای نهایی مراجع قضایی است.

به گفته وی پروژه تعریض خیابان شهید قدوسی در بودجه مصوب ۱۳۹۹ در دستور کار شهرداری مراغه قرار گرفته بود که در این راستا شهرداری مدرسه امیرکبیر را که در دهه ۵۰ به تملک شهرداری درآمده بود را از آموزش و پرورش تحویل گرفته و نسبت به شروع عملیات اجرائی اقدام کرده است.

سرپرست شهرداری مراغه ادامه داد: در حال حاضر اداره اوقاف و امور خیریه پرونده‌ای علیه اشخاص مدعی مالکیت در مراجع قضایی باز کرده و شهرداری نیز در حال پیگیری موضوع از طریق اداره اوقاف و امور خیریه است.
مروتی تصریح کرد: شهرداری تا تعیین تکلیف مالکیت ملک از طریق مراجع قضایی مجبور است تا عملیات تعریض را متوقف کند و منتظر رای نهایی مراجع قضایی خواهد ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر