کد خبر: 1042291
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز چه تحریم ها باشد و چه نباشد، کشور اسلامی ایران به حیات خود ادامه می دهد، گفت: تحریم ها علیه ایران دیگر بی اثر شده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد از این رویداد به عنوان یک رویداد مهم در یزد یاد کرد و اظهار داشت: تحت تأثیر این کنگره جهش‌هایی در جامعه به وجود آمده که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به رویدادهایی که در قالب این کنگره رخ داده است، افزود: تهیه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان جهیزیه توسط خیران در قالب کنگره تنها یک مورد از صدها موردی است که اجرا شده که در نوع خود بی نظیر است.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز جهان تمام توان و ظرفیت خود را به کار بسته و هم در بعد فرهنگی، رسانه‌ای و هم در بعد عملیاتی، نظامی اقدامات بسیار گسترده‌ای برای مبارزه با انقلاب انجام می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کشور ما در دوران چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ مجموعه‌ای از این موارد را پشت سر گذاشت و با تمام وجود قدرت و ظلم دشمن را احساس کردیم.

سلامی با بیان اینکه این تهدید را همه جا مشاهده کردیم، بیان کرد: پدیده جنگ یک واقعیتی بود که دشمن می‌خواست به وسیله آن ما را تحت تأثیر قرار دهد ولی حضرت آقا فرمودند جنگ نخواهد شد.

وی افزود: این جمله یک عبارت نبود بلکه پشت سر آن یک استراتژی قدرتمند وجود داشت که حضرت آقا طراح و مبدع آن بودند و به گونه‌ای کشور را پیش می‌بردند که عملاً این جنگ در منطق شکست می‌خورد.

سلامی عنوان کرد: فشار اقتصادی دشمن در این ایام بی‌اندازه و معادل تمام توان او بود به گونه‌ای که ما در میدان تهدید اقتصادی اشباع شده بودیم و دشمن هیچ گونه قدرت دیگری نداشت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: باز هم به برکت این ایستادگی توأم با سیاست، راهبرد و برنامه، ما از گردنه سختی که در آن قرار گرفته بودیم عبور کردیم و توانستیم این توطئه دشمن را ناکام بگذاریم.

سلامی عنوان کرد: اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که چه تحریم باشد چه نباشد ما پیروز هستیم و این حاصل سال‌ها ایستادگی و مقاومت است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
2
درود خدا بر شما


قدر این مردم بزرگ ایران را باید دانست..

باید روشنگری کنیم تا مردم بهتر انتخاب کنند

و رئیس جمهور آینده برای مقاومت مردم در مقابل دشمن

این زحمات را جبران کند.

با این حقوق کارگری و کارمندی نمیشود مسکن خرید

به مردم کمک کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
2
سلام ودرودبرجمهوری اسلامی ایران سرافراز.
کاربر آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
1
مطالعه شد تسکر.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
1
1
فقط یک قلم را بشنو و بعد بگو تحریم ها بی اثر شدند:
دلار 1000 تومان رسیده به 24000 تومان . این ازدیاد شاید به نظر تو معنی ندارد اما در سفره مردم جرا معنی اسفناکی دارد
ملایری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
3
به رغم تمام سعی و تلاش آمریکا و دوستان او در مواضع مدیریتی داخل که پیشاپیش پروژه های کدخدا را عملیاتی می کردند چه در گرا دادن به ایجاد تحریم های آزاردهنده مردمی و آنها را در برابر نظام و رهبری به شورش واداشتن! با درایت و هوشیاری دلسوزان انقلاب و عموم مردم تمام نقشه های شیطانی شان نقش بر آب و رسوای خاص و عام شدند. درود بر ایران بزرگ و مردم فهیمش.
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
2
ملت ایران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتماد دارد؛ چون که امام خمینی رحمة الله علیه به سپاه اعتماد داشتند و آن جمله تاریخی را در باره سپاه فرمودند که:
"اکر سپاه نبود کشور هم نبود"
امام خامنه ای به سپاه و عملکرد سپاه اعتماد دارند و از آن راضی هستند.
ملت ایران می داند که هم سپاه دلسوز است، هم صادق است، هم توانمند است، هم اینکه در هر خطری پیشتاز است، هم خدوم است، هم خود را فدائی مردم می داند و این را در عمل ثابت نموده است.
لذا امت حزب الله همراه با سپاهیان پاسدار انقلاب اسلامی، گوش بفرمان ولی فقیه و فرمانده کل قوا، در مسیر پیشرفت و ترقی و عزت و اقتدار بوده و اوامر و منویات ولی فقیه را اجرائی خواهند نمود.
خط قرمز حزب الله اوامر ولی فقیه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
2
روحانی و تحریم دو روی یک سکه اند
تا اینا هستند هر طرف کار را بگیری یه جای دیگه اش در میره
روحانی یعنی تحریم
تحریم یعنی روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
1
درودبرجمهوری اسلامی ایران ومرگ بردشمنان بی شرف وجنایتکاروتروریست مخصوصاامریکای وحشی .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار