کد خبر: 1042260
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه روز‌های پایانی سال ۹۹ و هفته نخست سال جدید، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مسافران به شدت کاهش یافته، از مردم خواست در ادامه تعطیلات نوروزی به مازندران سفر نکنند. ‎
احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه روز‌های پایانی سال ۹۹ و هفته نخست سال جدید، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مسافران به شدت کاهش یافته، از مردم خواست در ادامه تعطیلات نوروزی به مازندران سفر نکنند.

وی با ابراز نگرانی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در هفت شهرستان مازندران ادامه سفر‌های نوروزی در هفته دوم سال را تشدید کننده مشکلات هم برای هم استانی‌ها و هم مسافرانی دانست که به مازندران سفر می‌کنند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اعلام رنگ بندی آبی و زرد کرونایی به معنای بی خطر بودن مازندران از کرونا ویروس نیست از هم میهنان خواست در سال جدید کرونا ویروس را نه سوغات بیاورند و نه به سوغات ببرند.

حسین زادگان همچنین از مصوبه جدید ستاد ملی کرونا خبر داد که به موجب آن از این پس در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی، به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور، محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۹ شب به ساعت ۱۰ شب تغییر پیدا کرد.

وی در خصوص تشدید محدودیت‌ها نیز گفت: در هفته دوم نوروز محدودیت‌های سختگیرانه تری برای رستوران‌ها اعمال و به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار